يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

تغییر دوباره قیمت خودرو/ قیمت‌های جدید به‌زودی اعلام می‌شود

يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 849712
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در حال بررسی فهرست قیمت های جدید خودرو بر اساس صورت‌های مالی، آپشن ها و نرخ تورم جدید است و فهرست کامل به زودی به شورای رقابت ارسال می شود.
تغییر دوباره قیمت خودرو
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در حال بررسی قیمت‌های جدید انواع خودرو برای یکدست سازی و همسان سازی نرخ‌ها است.

در واقع با توجه به اینکه قیمت برخی از خودروها با آپشن های کمتر و قدیمی تر از قیمت خودروهایی با آپشن های بیشتر و جدیدتر، بالاتر تعیین شده بود، سازمان حمایت مجدد در حال بررسی قیمت‌ها بر اساس صورت‌های مالی و هزینه‌های جدید، آپشن های جدید و نرخ تورم جدید است.

از سویی دیگر به دلیل اینکه قیمت ۴ محصول سایپا نیز همچنان تعیین نشده، قیمت این محصولات نیز در این لیست جدید در حال بررسی است.

البته هنوز فهرست کامل قیمت‌ها برای بررسی و تأیید نهایی به شورای رقابت ارسال نشده و تنها بخشی از قیمت‌ها به کارگروه تخصصی خودروی شورا ارسال شده است.
https://jahannews.com/vdciz3avrt1a5y2.cbct.html
jahannews.com/vdciz3avrt1a5y2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
دلالان هم منتظر براي سودجوئي بيشتر نيم خيز براي خودرروها و انبار كردن در پاركينگها تا شب عيد !!!؟.