يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

ترامپ: جهان را از قتل عام هسته‌ای نجات دادم!

جمعه ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب: 849491
یک فایل صوتی لو رفته از جلسه دادگاه ترامپ نشان می‌دهد او در جلسه ادعا کرده از طریق مذاکره با کره شمالی، جهان را از قتل عام اتمی نجات داده است!
ترامپ: جهان را از قتل عام هسته‌ای نجات دادم!
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، یک فایل صوتی لو رفته مربوط به دادگاه مدنی دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا مقابل دادستان کل نیویورک نشان می‌دهد که او در این دادگاه برای دفاع از خود عنوان کرده که با دیپلماسی در مقابل کره شمالی، جهان را از قتل عام اتمی نجات داده است.

به گزارش فاکس نیوز، ترامپ در این دادگاه که جدای از چهار پرونده جنایی او برگزار می‌شود و حول محور تخلفات مالی شرکت اوست، ادعا کرده در زمان ریاست جمهوری سرش بسیار شلوغ بوده و فرصتی برای دخالت در پرونده‌های مالی شرکتش نداشته است.

در همین راستا، ترامپ در این جلسه می‌گوید: «سر من خیلی شلوغ بود. من ریاست جمهوری را مهم‌ترین شغل جهان می‌دانستم که جان میلیون‌ها نفر را نجات می‌دهد. فکر می‌کنم اگر من با کره شمالی مذاکره نمی‌کردم یک قتل عام هسته‌ای اتفاق می‌افتاد».

گفتنی است، دفتر لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک اعلام کرده شرکت ترامپ برای اینکه بتواند وام و بیمه بهتری دریافت کند، دارایی خالص خود را بیش از مقدار واقعی عنوان کرده است. این پرونده که ترامپ را به دروغگویی در مورد ارزش دارایی‌های خود متهم می‌کند، می‌گوید شرکت او از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۱ «بارها» از صورت‌های مالی نادرست استفاده کرده است.
https://jahannews.com/vdccooq4s2bq008.ala2.html
jahannews.com/vdccooq4s2bq008.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ترامپ دیوانه