دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

پایان ۳ سال زندگی مخفیانه قاتل در ترکیه

جمعه ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 849459
فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری قاتل جوان اصفهانی پس از ۳ سال فرار در عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.
پایان ۳ سال زندگی مخفیانه قاتل در ترکیه
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سردار حمید علینقیان‌پور در خصوص تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در مهرماه سال 1399 در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک قتل عمد در یکی از محلات شهر اصفهان و متواری شدن عامل این جنایت، اقدامات تخصصی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد.

وی گفت: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل مشخص شد جوانی 28 ساله در یک نزاع و درگیری بر اثر دو ضربه سلاح سرد به قتل رسیده و قاتل نیز قبل از حضور ماموران انتظامی به سرعت از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: با انجام اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس مطلع شدند عامل این قتل بعد از 3 سال زندگی مخفیانه در کشور ترکیه پس از ورود به کشور در یکی از شهرستان‌های استان اصفهان مخفی شده است.

وی تصریح کرد: در نهایت مخفیگاه قاتل در شهرستان مبارکه شناسایی و در یک عملیات ضربتی و هماهنگ پلیسی، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.

سردار علینقیان پور با بیان اینکه قاتل انگیزه خود از وقوع این جنایت را درگیری با مقتول دانست، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
https://jahannews.com/vdcgny97yak9tt4.rpra.html
jahannews.com/vdcgny97yak9tt4.rpra.html
برچسب ها: قتل قاتل ترکیه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *