يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

ایران و ژاپن در فینال بزرگ والیبال آسیا

شنبه ۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 848784
تیم‌های والیبال ایران و ژاپن برای فینال بزرگ بیست‌ودومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا آماده هستند.
ایران و ژاپن در فینال بزرگ والیبال آسیا
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا امروز از ساعت 18 در سالن غدیر ارومیه به مصاف هم خواهند رفت. 

سایت WorldofVolley در واکنش به این مسابقه بزرگ نوشت: رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی والیبال قهرمانی آسیا با هیجان بالا و راه یافتن تیم‌های ژاپن و ایران به فینال بزرگ خاتمه پیدا کرد. این در حالی است که تیم‌های قطر و چین برای مدال برنز این دوره از پیکارها با هم رقابت خواهند کرد.

ژاپن با پیروزی چشمگیر 3 بر یک امیدهای قطر برای رسیدن به فینال قهرمانی آسیا را از بین برد. ژاپن در این بازی توانست با امتیازهای 22 بر 25، 25 بر 18، 25 بر 14 و 28 بر 26 از سد قطر عبور کند. با این پیروزی، تیم شکست ناپذیر ژاپن راهی فینال شد و آنها در گام آخر باید مقابل ایران قرار بگیرند. ران تاکاهاشی، ستاره تیم ملی والیبال ژاپن در این مسابقه عملکردی درخشان داشت و توانست 19 امتیاز برای تیمش کسب کند. در تیم قطر هم رامی وادیدی با 14 امتیاز بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی ایران با پیروزی 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 20 و 25 بر 23 و 25 بر 23 از سد چین گذشت. با این پیروزی ایران هم به فینال رسید تا شاهد یک دیدار جذاب در آخرین مسابقه رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا بین ایران و ژاپن باشیم. در سوی دیگر، چین و قطر خود را برای نبردی سخت برای رده‌بندی آماده می‌کنند.

ارومیه ایران محل برگزاری این رقابت‌های مهم والیبال است. طبق آمار، ژاپن با 9 عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کرده است و پس از آن کره‌جنوبی و ایران هر کدام با 4 پیروزی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

همچنین در رده بندی فعلی FIVB، ژاپن در رده پنجم و ایران در جایگاه دهم ایستاده است.
https://jahannews.com/vdcg7797tak9tu4.rpra.html
jahannews.com/vdcg7797tak9tu4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *