دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۳

سازندگی، "منافقین" هاشمی را مجاهدین کرد!

پنجشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 848517
روزنامه سازندگی، ارگان حزب کارگزاران سازندگی که مدت‌هاست خاطرات مرحوم هاشمی‌رفسنجانی را به صورت پاورقی منتشر می‌کند، در روایت خاطرات مردادماه سال ۷۹ او که به ماجرای ترور هاشمی و کروبی اختصاص دارد، از تیتر طرح «مجاهدین» برای ترور هاشمی و کروبی استفاده کرد
سازندگی، "منافقین" هاشمی را مجاهدین کرد!
به گزارش جهان نيوز به نقل از جوان، روزنامه سازندگی، ارگان حزب کارگزاران سازندگی که مدت‌هاست خاطرات مرحوم هاشمی‌رفسنجانی را به صورت پاورقی منتشر می‌کند، در روایت خاطرات مردادماه سال ۷۹ او که به ماجرای ترور هاشمی و کروبی اختصاص دارد، از تیتر طرح «مجاهدین» برای ترور هاشمی و کروبی استفاده کرده درحالی که خود هاشمی واژه منافقین را در خاطرات به کار برده است!
 
در روایت این خاطرات که به دوشنبه ۳۱ مرداد۱۳۷۹ اختصاص دارد، هاشمی که از او به عنوان پدر معنوی کارگزاران یاد می‌شود، نوشته است: «شب، جلسه سران در مجلس بود. درباره تعریف اصلاحات بحث بود، به جایی نرسیدیم. همه قبول داشتند که چیزی برای تعریف ندارند و باید به نحوی از آن گذشت. آقای [مهدی]کروبی، [رئیس مجلس]از مشکلات دو گروه افراطی راست و چپ برای انقلاب انتقاد کرد، شبیه حرف‌های گذشته من و آقای [سیدمحمد]خاتمی از آقای شاهرودی [رئیس قوه قضائیه]خواست که بعضی از زندانیان را قبل از سفر ایشان به نیویورک آزاد کند و از بعضی روزنامه‌ها رفع توقیف شود که جواب مساعدی نگرفت. آقای شاهرودی گفت که از خانه آقای [مسعود]بهنود [روزنامه‌نگار]تریاک و مشروبات هم به دست آمده. آقای کروبی گفت، چند منافقی که اخیراً بازداشت شده، اسنادی داشته‌اند که برنامه ترور خود ایشان و من را داشته‌اند.»

نکته قابل توجه اینکه پس از سه سال از حاکمیت اصلاح‌طلبان بر دولت، به اذعان مرحوم هاشمی، هنوز تعریفی برای اصلاحات نداشتند و نهایتاً نتیجه می‌گیرند باید از خیر آن گذشت، همچنان که هنوز هم تعریفی برای آن پیدا نکرده‌اند که باید در مجال دیگری به آن پرداخت، اما تعبیر تحریف‌شده سازندگی از «منافقین» هم موضوعی نیست که با گذر زمان بتوان اصلاحش کرد.
https://jahannews.com/vdca6ana049nym1.k5k4.html
jahannews.com/vdca6ana049nym1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اي كاش انقلاب اسلامي ايران به يك عده نسبت داده نمي شد و اون عده دنبال اصلح تر از خودشان براي اداره امور مردم اين كشور بودند ....البته برای مردم و امامین جامعه همینه اما اصلاح طلبان نه
United States
اسم اولیه و رسمی شان مجاهدین است....
!!
Iran, Islamic Republic of
لیبرال اصلاح طلبا ؛ خود به نوعی ...... !!