يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

گفت و شنود/ کینه شتری !

سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 848227
ولی سایت مدعی اصلاحات و غربگرای خبرآنلاین نوشته است دولت رئیسی با کنار گذاشتن آمریکا و رویکرد به کشورهای همسایه و شرق در تله افتاده و شکست خورده است!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: روزنامه انگلیسی «گاردین» با انتشار یک گزارش مستند نشان داده است که آمریکا جایگاه بین‌المللی و اقتدار قبلی خود را از دست داده و با شکست‌های پی‌درپی و سختی روبه‌رو شده است.

گفتم: ولی سایت مدعی اصلاحات و غربگرای خبرآنلاین نوشته است دولت رئیسی با کنار گذاشتن آمریکا و رویکرد به کشورهای همسایه و شرق در تله افتاده و شکست خورده است!

گفت: روزنامه گاردین با وجود این که از طرفداران پر و پا قرص آمریکاست، برای اثبات نظر و صحت گزارش خود، ده‌ها سند و دلیل ارائه کرده است. چرا سایت مدعی اصلاحات برای دفاع از نظر خود هیچ سند و دلیلی نیاورده است!

گفتم: ‌ای عوام! اگر دلیل و سندی داشت که هزار بار آن را با بوق و کَرنا اعلام می‌کرد!
گفت: پس خبرآنلاین چه اصراری دارد که با وجود اعتراف دشمن به شکست خود در برابر ایران، شکست دشمن را به ایران نسبت بدهد؟ کینه شتری این جماعت غربگرا علیه انقلاب و مردم وطن‌شان از کجا ریشه گرفته است؟!

گفتم: به یارو گفتند؛ دَمر آب نخور! پرسید چرا؟!

گفتند؛ عقلت کم می‌شود! گفت عقل چیه؟! گفتند؛ هیچی بخور با تو نبودیم!
https://jahannews.com/vdcirvavyt1a5r2.cbct.html
jahannews.com/vdcirvavyt1a5r2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سایت های پر ادعای اصلاح طلبی غربگرای ...با توان قدرت سعی در تخریب دولت سیزدهم واین نشان عملکرد صحیح و حرکت به جلوی کشور .