يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

سیستم‌های امنیتی حرم شاهچراغ تقویت شود

يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 847958
سیستم‌های نظارتی و امنیتی اطراف حرم شاهچراغ کامل و مجهز نیست و لازم است سریع‌تر منابعی برای تقویت و تجهیز این سیستم‌ها اختصاص داده شود.
سیستم‌های امنیتی حرم شاهچراغ تقویت شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس درباره علت حمله تروریستی مجدد به حرم شاهچراغ، اظهار داشت: زمانی که عامل این حملات تروریستی داعش است، طبیعی است که آنان به اماکن مذهبی ما حمله کنند. در دو حمله تروریستی اخیر به شیراز دیدیم که به حرم شاهچراغ (ع) حمله کردند، چرا که آنان با اسلام و مسلمانان مخالف هستند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن و گروه‌های تروریستی همواره سعی می‌کنند اماکن مذهبی ما را هدف حملات کور و تروریستی خود قرار دهند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا شیراز برای این عملیات‌های تروریستی دشمن انتخاب شده است، گفت: متأسفانه سیستم‌های امنیتی شیراز نسبت به شهرهای مقدس مشهد و قم ضعیف‌تر است. همچنین از آنجایی که خیابان‌ها چسبیده به درب ورودی حرم شاهچراغ است، تروریست‌ها بلافاصله از خودرو پیاده شده و وارد حرم می‌شوند که باید کاری کنیم بین خیابان و حرم فاصله ایجاد شود.

قادری اظهار داشت: اگر فاصله بین خیابان و حرم شاهچراغ افزایش یابد، افراد باید مسافتی را طی کنند تا به حرم برسند و اگر تروریستی قصد حمله داشته باشد، در طول مسیر و قبل از رسیدن به حرم شناسایی و بازداشت می‌شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه سیستم‌های نظارتی و کنترل با دوربین در اطراف حرم شاهچراغ کامل و مجهز نیست و لازم است سریع‌تر منابعی اختصاص داده شود تا سیستم‌های امنیتی اطراف حرم شاهچراغ تقویت و تجهیز شود و دیگر شاهد تکرار این حملات تروریستی نباشیم.

وی تاکید کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدانند که با این ترورهای کور راه به جایی نمی‌برند و انسجام و اتحاد در کشورمان روز به روز بیشتر می‌شود و کینه و نفرت مردم هم نسبت به داعش و گروه‌های تروریستی و جریان‌های سلفی بیشتر می‌شود. از سوی دیگر این اقدامات عزم جمهوری اسلامی را در برخورد با جریان‌های معاند و سلفی مثل داعش بیشتر می‌کند و قطعاً آنان ضربات محکم‌تری می‌خورند.
https://jahannews.com/vdciwyavvt1a532.cbct.html
jahannews.com/vdciwyavvt1a532.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *