پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

نوازی: همه بازیکنان سرمایه و سرباز استقلال هستند

سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب: 847403
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: همه بازیکنان جزو سرمایه‌ها و سربازان تیم هستند.
تمجید نوازی از بازیکنان تیم استقلال
به گزارش جهان نيوز، محمد نوازی در گفت‌وگو با فارس در مورد اینکه استقلال پیش فصل خیلی سختی را پشت سر گذاشت اما لیگ بیست و سوم را با شیرینی هرچه تمام‌تر و درحالیکه شاید عده‌ای هم منتظر شکست تیم بودند شروع کرد، اظهار داشت: کاری به حواشی و اینکه چه کسی می‌خواست تیم بازنده یا برنده باشد، ندارم. همانطور که همه دیدند دستمان خالی بود. هنوز که هنوز است برخی بازیکنان سال گذشته یا بازیکنان جوان هنوز قرارداد نبسته‌اند.

وی افزود: کمبود نفر داریم ولی خداراشکر با برنامه ریزی جواد نکونام و تمریناتی که داشتیم، با همین بضاعت مقابل نفت آبادان جنگیدیم و تلاش کردیم. بازیکنان در این بازی آنقدر خوب بودند که انتظارات بالا رفت. توانستیم در یک بازی خیلی سخت، شروع خوبی در لیگ داشته باشیم که منجر به 3 امتیاز شیرین شد اما این تازه شروع راه است. ما کمبود بازیکن داریم و با تیم‌های گردن کلفتی در لیگ به رقابت می‌پردازیم. برای بازی‌های آسیایی تعدادی از بازیکنان ما دعوت شده‌اند. این یعنی دستمان خالی‌تر می‌شود.

نوازی تصریح کرد: همین الان مجبوریم از بازیکنان امید استقلال در تمرینات استفاده کنیم. از طرفی تیم ما همیشه در تیم بزرگسالان هم بازیکن داشته، البته باعث افتخار است تمام بازیکنان ما به تیم‌های ملی دعوت شوند ولی شرایط خیلی پیچیده و سختی داریم. به خاطر همین اصرار داریم کمبودها جبران شود. فراموش نکنید در طول یک فصل فوتبالی اتفاقات زیادی مثل مصدومیت یا محرومیت هم پیش می‌آید. خدا خدا می‌کنیم این مسایل برایمان رخ ندهد. خیلی نگران آینده هستیم اما در عین حال با تمام وجود تلاش می‌کنیم. 

مربی استقلال با اشاره به بازی هفته اول، گفت: واقعا همه بازیکنان در آن گرما، با وجود سختی‌هایی که پشت سرگذاشتیم و پیش فصل بدون اردو، فقط با تمرین و کنار هم بودن عملکرد خوبی داشتند. این همان چیزی بود که نکونام می‌خواست. باید همین روند را ادامه بدهیم. هنوز اتفاقی نیفتاده، درست است که بردمان خیلی به چشم آمد ولی باید همیشه در تمام بازی‌ها همینطور کار کنیم. بچه‌ها خودشان به همه چیز واقف هستند. تلاش می‌کنیم هفته به هفته بهتر شویم. هر بازی برای ما حکم فینال دارد.

نوازی در خصوص بازی این هفته مقابل ملوان، عنوان کرد: بازی سختی پیش رو داریم. ملوان تیم خوبی است. همیشه مقابل استقلال سختکوش بوده ولی موضوع مهم ارزش و اعتبار خودمان است که باید از آن دفاع کنیم. همه ما باید تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم. ما که کنار خط هستیم ولی همه بازیکنان هم و غم‌شان این است که درون زمین بتوانند به عنوان تیم استقلال خوب کار کنند و بدرخشند. مقابل ملوان هم باید مثل بقیه بازی‌ها تلاش کنیم 3 امتیاز را بگیریم.


 وی در مورد اینکه شکل بازی و نمایش تیم، کادرفنی را چقدر امیدوار کرد استقلال تا دربی هفته پنجم به هماهنگی و کیفیت لازم برسد، گفت: درست است در بازی اول برنده شدیم اما هنوز به هماهنگی کامل نرسیده‌ایم. نفر کم داریم داریم ولی با همین بازیکنان هم فکر می‌کنم بتوانیم در بقیه بازی‌ها با همین روند و عملکرد بهترحاضر شویم. امیدوارم بتوانیم بازیکن جذب کنیم و تیم کامل شود تا ان‌شالله لیگ را به خوبی به پایان برسانیم.

مربی استقلال در خصوص اینکه برخی تیم‌ها خریدهای خوبی داشتند اما استقلال برای ثبت قرارداد چند بازیکن، به خاطر سقف بودجه به مشکل خورده و هواداران هم از این اتفاق ناراضی هستند، اظهار داشت: استقلال همیشه قوانین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را رعایت کرده اما همه تیم‌ها باید یکسان باشند. ما هم دوست داریم خیلی اتفاقات برای‌مان بیفتد اما به قانون پایبند هستیم. دیدید که چطور بعضی‌ها قانون را دور زده‌اند و رقم اصلی قرارداد بازیکنان 2 ساله را به سال بعد منتقل کرده‌اند. این از زرنگی‌شان است. حرف ما این نیست که استقلال قانون را زیر پا بگذارد. قانون برای همه یکی باشد و کسی زیرمیزی به بازیکنان پول ندهد. تیمی مثل استقلال هواداران زیادی دارد که از تیم نتیجه می‌خواهند. آن‌ها یک کامل می‌خواهند نه تیمی که با کمبود نفرات مواجه باشد. 

نوازی در مورد اینکه نمایش استقلال در گرمای شدید آبادان نشان داد از نظر بدنسازی در وضعیت خوبی قرار دارد، گفت: همه ما تلاش می‌کنیم تا تیم خوبی روانه بازی‌ها شود. مساله مهم همدلی همه اعضای تیم است. با انگیزه‌ای که بین بازیکنان ایجاد شده توانستیم در آن گرما مقابل تیم خیلی خوب نفت آبادان نتیجه خوبی بگیریم. همه در تلاش هستیم تا امتیازات خوبی در ادامه مسیر کسب کنیم و استقلال را به جایگاه اصلی خودش برسانیم.

وی در خصوص اینکه برخی بازیکنان مانند جلالی و حردانی که فصل قبل به خوبی دیده نشدند یا مثل حسینی که مورد انتقاد یک طرفه قرار گرفتند در بازیِ آبادان تاثیرگذاری پررنگی داشتند، عنوان کرد: همه بازیکنان تیم جزو سرمایه‌ها و سربازان استقلال هستند. همه ما همین شرایط را داریم. کادرفنی این میدان را در اختیار بازیکنان می‌گذارد تا بتوانند خودشان را نشان بدهند. قطعا نیت سرمربی تیم همین است. بقیه کار دست خود بازیکن است که بتواند خودش را ثابت کند.  همه ما تلاش می‌کنیم نفرات آماده‌ای را در هر بازی روانه میدان کنیم. مهم این است که در تمرین آنچه کادرفنی می‌خواهد را پیاده کنند و در بازی ارائه بدهند. اگر خودشان بخواهند هیچ مانعی سر راه‌شان نیست.
https://jahannews.com/vdcdz50jsyt0oo6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdz50jsyt0oo6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *