پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
افزایش ۲۵۰ درصدی در یک سال؛

جلوگیری از ثبت قرارداد بازیکن ۱۰۰ میلیاردی/ افزایش ابهامات تیم مدعی

پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب: 846661
یکی از تیم های حاضر در بیست و سومین دوره لیگ برتر برای این که قوانین سازمان لیگ را دور بزند، رقم قرارداد این فصل بازیکنش را پایین زده اما برای فصل آینده ۲۵۰ درصد افزایش در نظر گرفته است.
جلوگیری از ثبت قرارداد بازیکن ۱۰۰ میلیاردی/ افزایش ابهامات تیم مدعی
گروه ورزشی جهان نيوز: بیست و سومین دوره رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر در حالی آغاز شد که همچنان بحث اصلی بر سر انتقال بازیکنان وجود دارد. باشگاه‌های مدعی قهرمانی در لیگ برتر برای ثبت قرارداد بازیکنان تازه وارد خود چاره‌ای جز تبعیت از قوانین جدید نقل و انتقالات فوتبال و سقف بودجه مشخص شده ندارند.

یکی از باشگاه‌های صنعتی فوتبال کشور که فعالیت چشمگیری نیز در لیگ برتر داشته است برای جذب بازیکنان مطرح داخلی قراردادهای دو ساله‌ای را به طور قانونی امضا کرده است که نوع جدیدی از دور زدن قوانین نقل و انتقالاتی محسوب شده است.

ورود ناظران سازمان بازرسی کشور به این قراردادها باعث دریافت اطلاعات قابل تأملی از قراردادهای ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومانی شده است.

پیگیری‌های خبرنگار مهر، نشان می‌دهد یکی از بازیکنان داخلی که در آخرین اردوی تیم ملی ایران نیز حضور داشت برای عقد قراردادی به مدت دو فصل درخواست ۱۰۰ میلیارد تومانی داشته است که مورد توافق مسئولان باشگاه نیز قرار گرفته است.

آنها برای اینکه سقف بودجه مشخص شده از سوی فدراسیون فوتبال را رعایت کنند برای فصل اول مبلغ ۳۰ میلیارد تومان را ثبت کرده‌اند اما برای فصل دوم مبلغ ۷۰ میلیارد تومان را درج کرده‌اند تا اینگونه پاسخ مثبتی به خواسته بازیکن جدید خود بدهند.

باشگاه مذکور حدود ۲۵ درصد از مبلغ قرارداد سال اول را نیز به طور کامل پرداخت کرده است اما مسئولان سازمان بازرسی امضای چنین قراردادی را با افزایش حدود ۲۵۰ درصدی برای سال دوم نپذیرفته اند تا مورد ابهام قرار بگیرد.

همین امر باعث نشست‌های متوالی بین باشگاه و چند بازیکن تازه وارد به این باشگاه شده است تا بتوانند آن را طور دیگری رتق و فتق کنند اما هنوز موفق به انجام آن نشده‌اند.

براساس اطلاعات خبرنگار مهر، پس از آنکه سازمان بازرسی به موضوع قرارداد این بازیکن ۱۰۰ میلیاردی ورود کرد، اجازه ثبت قرارداد و صدور کارت بازی وی را به باشگاه مذکور نداد.

با این حال این باشگاه برای حل این مشکل و گرفتن مجوز حضور این بازیکن در دیدار حساس تیمش رایزنی هایی را انجام داده و امیدوار است قبل از اولین بازی لیگ کارت او را دریافت کند.
https://jahannews.com/vdciqqavzt1a5q2.cbct.html
jahannews.com/vdciqqavzt1a5q2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *