شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۰

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ انواع خدمات آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ

پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 846612

دیجیتال مارکتینگ در دنیای امروز به یکی از پرطرفدارترین خدمات در حوزه کسب و کار تبدیل شده و تقریبا هیچ کسب و کار بزرگ و معتبری نیست که از آن استفاده نکند.

مجموعه‌هایی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنند به نوعی کمک می‌کنند بازاریابی اینترنتی به بهترین نحو اجرا شود. بنابراین بسیاری از کسب و کارها به آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ روی می‌آورند تا از خدمات آنها برای افزایش فروش و توسعه کسب و کار خود بهره ببرند.

اما یک آژانس دیجیتال مارکتینگ دقیقا چه خدماتی ارائه می‌کند و چه وظایفی دارد؟

خدمات آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ چیست؟
آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ از هر ابزار آنلاینی که به بهبود کسب و کار شما کمک می‌کند استفاده می‌کنند. کسب و کارها برای مدیریت کمپین‌های بازاریابی و تبلیغات خود به آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ اعتماد می‌کنند و این امر را به آنها می‌سپارند. اما یک آژانس در ازای این اعتماد چه خدماتی ارائه می‌کند؟

طراحی و اجرای بهترین استراتژی بازاریابی
مهم‌ترین خدماتی که آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌کنند، طراحی و اجرای یک استراتژی بازاریابی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است که در نهایت به رشد کسب و کار شما کمک می‌کند. در این استراتژی مراحل اجرای اقداماتی که باید صورت بگیرد مشخص می‌شود و در این مورد با شما مشورت می‌شود.

طراحی سایت
اولین چیزی که برای اجرای خدمات دیجیتال مارکتینگ لازم است داشتن یک سایت حرفه‌ای و معتبر است. تیم طراحی سایت و وردپرس تارینوتک یک سایت متناسب با نیازهایتان راه اندازی کرده و آن را در جهت بهبود ارتباط با مشتریان کنترل می‌کند. به عنوان مثال ممکن است شما برای کسب و کار خود به طراحی سایت فروشگاهی احتیاج داشته باشید تا در آن محصولاتتان را بفروشید؛ آژانس دیجیتال مارکتینگ تارینوتک به راحتی این ابزار را برای شما فراهم می‌کند.

بهینه سازی سایت (SEO)
برای اینکه بتوانید مشتریان را به سایت خود جذب کنید و ورودی از گوگل داشته باشید، لازم است خدمات سئو را نیز از تارینوتک دریافت کنید. با کمک سئو، محتواها و صفحات سایت شما در لینک‌های اول گوگل قرار گرفته و مشتریان با سرچ کلمات مربوط به حوزه کاری شما، وارد سایتتان می‌شوند. در واقع با SEO می‌توانید به صورت هدفمند مشتریان را به سمت خود جذب کنید.

تبلیغات گوگل
تبلیغات گوگل بخش مهمی از فرایند دیجیتال مارکتینگ است که به راحتی می‌تواند از خدمات شرکت گوگل برای افزایش فروش و تبلیغات کسب و کار شما استفاده کند. در تبلیغات گوگل شما به ازای هر کلیکی که بر روی سایتتان انجام میشود، هزینه پرداخت میکنید.

طراحی اپلیکیشن
طراحی اپلیکیشن باعث می‌شود از سایر رقبا متمایز شوید. کاربران با نصب اپلیکیشن اختصاصی شما به صورت دائم با شما ارتباط برقرار می‌کنند و از این طریق به مشتریان وفادار شما تبدیل می‌شوند. همچنین از طریق موبایل میتوانند به راحتی از خدمات شما بهره‌مند شوند.

طراحی گرافیک
تصاویر نقش برجسته‌ای در جذب مشتریان به سمت کسب و کار هدف شما دارند و باید بیش از پیش روی آنها تمرکز کنید. طراحی گرافیکی جذاب قادر است در چند ثانیه مشتری را برای خرید به سمت شما بکشاند. خدماتی مثل طراحی لوگو، تصاویر محصولات، کلیپ تبلیغاتی، رابط کاربری، طراحی بنر، گرافیک جذاب سایت و ... از خدمات شرکت تارینوتک میباشد که به صورت تخصصی به شما ارائه خواهد شد.

شبکه‌های اجتماعی
برای فعالیت در دنیای تجارت امروزی تنها داشتن یک سایت حرفه‌ای کافی نیست و می‌بایست از شبکه‌های اجتماعی نیز بهره ببرید. تولید محتوای حرفه‌ای، ضبط و تدوین ویدئو، عکاسی تبلیغاتی از محصولات و موشن گرافی می‌تواند به بهتر دیده شدن شما در شبکه‌های اجتماعی کمک کند. همچنین برای جذب بیشتر مخاطب و بهره وری بیشتر از شبکه های اجتماعی، لازم است تا برنامه و استراتژی مدون و حرفه ای را بکار ببرید که این امر توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ تارینوتک میسر شده است.

هدف آژانس تارینوتک چیست؟
 

اصلی‌ترین هدفی که یک آژانس دیجیتال مارکتینگ پیگیری می‌کند، تقویت برند و افزایش فروش کسب و کار است. رسیدن به این هدف با استفاده از روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد که انتظارات و شرایط مشتریان در تعیین روش‌ها تاثیرگذار است. از دیگر اهداف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

● به کارگیری ابزارهای آنلاین و شبکه‌های اجتماعی مختلف جهت معرفی برند و افزایش فروش
● تبلیغات گسترده در پلتفرم‌های آنلاین
● تحلیل دقیق رقبا و استفاده از بهترین مدل برای رقابت با آنها
● تحلیل نیازهای مشتریان و چیدن برنامه دیجیتال مارکتینگ بر اساس آن
● ارائه گزارش از فروش و کسب و کار به کارفرما
● ارائه مشاوره فروش و مارکتینگ به کارفرما
● کاهش هزینه‌های تبلیغات و بازاریابی برای کارفرما

مزایای بازاریابی توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ تارینوتک چیست؟
 

این آژانس‌ها از تمام ابزارهای آنلاینی که بتواند به کسب و کار شما کمک کند استفاده می‌کنند تا نتایج مطلوب شما فراهم شود. برخی کسب و کارها در همکاری با آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ تردید دارند و احساس می‌کنند خودشان می‌توانند تا حد زیادی این خدمات را پوشش دهند. در ادامه با مزایای بازاریابی توسط آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ آشنا شویم:

به کارگیری تجربه و تخصص
مهم‌ترین مزیت همکاری با تارینوتک این است که تخصص و تجربه بالایی در این زمینه دارد و راحت‌تر می‌تواند برای رسیدن به اهداف شما خدمات ارائه کند. استفاده از افراد متخصص و باتجربه این امر را میسر کرده است.

صرفه جویی در هزینه و زمان
همکاری با تارینوتک باعث می‌شود بدون نیاز به صرف زمان تمام فرایند بازاریابی را به این آژانس بسپارید. در این صورت کارمندان شما در زمینه تخصصی خود کار می‌کنند و هیچ نیازی به نیروی انسانی بیشتر نخواهید داشت.

هدفمندی در بازاریابی
به صورت هدفمند کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی را تعیین و پروژه محور عمل می‌کند. با این کار مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل تبدیل می‌شوند و دیگر نیازی نیست روی مشتریانی سرمایه گذاری کنید که نیازی به محصول یا خدمات شما ندارند.

افزایش بهره وری کسب و کار
متخصصان تارینوتک در دپارتمان های مختلف در همه ی زمینه ها با یک دیگر همکاری می‌کنند تا بیشترین بهره وری را برای کسب و کار شما به ارمغان بیاورند.

محتوای با کیفیت و منحصر به فرد
یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر آژانس دیجیتال مارکتینگ بخش استراتژی محتوا،‌ سئو، طراحی سایت و سایر حوزه‌های مرتبط می‌باشد و متخصصان با توجه به حوزه کاری شما بهترین محتوا و طراحی را برای شما فراهم می‌کنند تا از دید مشتریان یک مجموعه کاملا حرفه‌ای به نظر برسید. همین عامل باعث می‌شود اعتبار برند شما نسبت به رقبا افزایش یابد.

شروع ماجراجویی کسب و کار آنلاین شما با تارینوتک
تارینوتک یکی از معتبرترین آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ در تهران است که خدمات باکیفیت را توسط افراد متخصص ارائه می‌دهد. مجرب‌ترین متخصصان در زمینه‌های مختلف مثل طراحی سایت، سئو، استراتژی محتوا، تولید محتوا، دیجیتال مارکتینگ و ... فعالیت می‌کنند تا بتوانند خدمات مطلوب شما را ارائه کنند. این آژانس با کسب و کارها ارتباط مستمر برقرار کرده و هر گونه مشکل احتمالی را با همکاری کارفرما و تیم فنی خود برطرف می‌کند.

شما می‌توانید از طریق ارتباط با آژانس دیجیتال مارکتینگ تارینوتک خدمات مقرون به صرفه و زود بازده این آژانس را متناسب با شرایط کسب و کار خود دریافت کنید.
https://jahannews.com/vdcezp8vwjh8epi.b9bj.html
jahannews.com/vdcezp8vwjh8epi.b9bj.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *