سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۱
۹

پرونده‌های پیچیده‌تر در «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱»

سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 846297
تولید فصل دوم سریال «آقای قاضی» با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» به کارگردانی سجاد مهرگان و تهیه‌کنندگی سیدحسام حسینی به زودی آغاز می‌شود.
پرونده‌های پیچیده‌تر در «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱»
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی مرکز هنری رسانه‌ای سلوک، فیلمبرداری فصل دوم سریال «آقای قاضی» با عنوان جدید «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» که در حال حاضر در مرحله پیش تولید و نگارش فیلمنامه است، به زودی آغاز خواهد شد.

در فصل دوم سریال، بهزاد خلج کاراکتر آقای قاضی خواهد بود و در کنار او، چند بازیگر دیگر نیز به عنوان بازیگران ثابت به مجموعه اضافه خواهند شد. همچنین حدود ۴۰۰ تا ۴۵۰ بازیگر تئاتری جدید نیز در فصل دوم سریال معرفی می‌شوند.

سجاد مهرگان کارگردان این اثر درباره آن توضیح داد: کاراکتر اصلی سریال «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» با بازی بهزاد خلج، وارد یک شعبه جدید به نام شعبه ۱۲۱ می‌شود. در فصل دوم سریال، فقط فضای دادگاهی را ندیدیم و به محیط دادسرا هم رفته‌ایم، در واقع به فضای سریال‌های مرسوم تلویزیونی نزدیک‌تر شده است.

وی با اشاره به اینکه در داستان‌های «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» به درام‌های تک خطی نمی‌پردازیم، گفت: در فصل جدید سریال، داستان‌هایی متفاوت خواهیم داشت و تمرکزمان روی موضوعات پیچیده‌تر در کنار مشکلات عمومی حقوقی و قضایی خواهد بود. پس از فصل اول سریال، با توجه اعتمادی که نسبت به این سریال به وجود آمد و خروجی فصل اول آن، قوه قضاییه اعتماد بیشتری پیدا کرده تا داستان‌های پیچیده‌تری را در فصل دوم به تصویر بکشیم.

مهرگان عنوان کرد: در داستان‌ها دیگر درام‌های تک خطی نخواهیم داشت و علاوه بر آن، به دغدغه‌های روز مردم نیز توجه خواهیم کرد. مسائل و آسیب‌های اجتماعی از جمله پرونده‌های کودک و نوجوان از دیگر پرونده‌های مدنظر ما خواهد بود.

کارگردان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» همچنین بیان کرد: سریال «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» با ترکیب جدیدی از نویسندگان شامل ۱۲ نویسنده شامل نویسندگان قبلی و جدید نگارش خواهد شد و طنزنویسی را نیز مدنظر قرار داده‌ایم. سرپرستی نویسندگان را نیز سیدمحمد حسینی برعهده دارد.

فصل اول سریال «آقای قاضی» که هم اکنون در حال بازپخش از شبکه دو سیما است، یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های تلویزیونی به حساب می‌آید.
https://jahannews.com/vdcdn90j5yt0ox6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdn90j5yt0ox6.2a2y.html
مرجع : میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یه ویژگی مثبت در این سریال هست که از بازیگران ثابت و شناخته شده تلویزیون و سینما در آن استفاده نشده و این موضوع به جذابیت و باورپذیری صحنه ها و قصه های سریال کمک زیادی کرده است.
Iran, Islamic Republic of
برنامه یا سریال اقای قاضی بسیار عالی و باعث میشه بینندگان در مسایل روز مره به موارد قانونی دقت کنند در معاملات سرش کلاه نرود و ممنون از صدا سیما و خدا قوت
زهره
Iran, Islamic Republic of
واقعا برنامه خوبی آموزنده ای هست واقعا از شما ممنونم
Iran, Islamic Republic of
قرار بود فصل دوم عید پخش بشه.
حالا میگید تازه قراره تولید بشه
Iran, Islamic Republic of
کاش دادگاه های ما هم همینطور باشه
ناهید
Romania
سلام و تشکر بابت تولید فصل دوم برنامه آقای قاضی
در فصل اول بازیگر نقش قاضی بسیار عالی از عهده نقش برآمده ، در کل برنامه بسیار جذاب بوده و در نشر و بالا بردن فرهنگ حقوقی مردم مفید می باشد
Iran, Islamic Republic of
سلام با تشکر از اقای خلج هم بابت بازی در سریال اقای قاضی و هم در سریال مانکن. در کل تاریخ صدا و سیمای این کشور سریال مانکن رو دست نداشته.واقعا دمشون گرم
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی نقش را ایفا نموده
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام من برنامه آقای قاضی را نگاه میکنم واقعا خسته نباشند دست شما درد نکنه خیلی زحمت می‌کشند که با همچنین آدمهایی سرکار دارن خیلی سخت هست .