جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

عامل شهادت سرهنگ علی میرزایی دستگیر شد

دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 846217
فرمانده انتظامی استان ، از دستگیری عامل شهادت سرهنگ علی میرزایی از کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی این شهرستان خبر داد.
عامل شهادت سرهنگ علی میرزایی دستگیر شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "سلمان امیری "، در تشریح این خبر گفت: به دنبال شهادت سرهنگ "علی میرزایی" از کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر در درگیری با قاچاقچیان و سوداگران مرگ در سوم مردادماه سال جاری، دستگیری عامل شهادت این افسر شجاع و جان بر کف به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان پس از چندین روز تلاش شبانه‌روزی و استفاده از شیوه و شگردهای خاص پلیسی، مخفیگاه متهم را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و امروز در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه بیان کرد: پلیس با اقتدار در برابر قاچاقچیان و سوداگران مرگ خواهد ایستاد و هرگز اجازه نمی‌دهد تا خون پاک مدافعان امنیت کشور که برای تأمین نظم و امنیت مردم و مرزهای میهن اسلامی جان عزیز خود را فدا می‌کنند، پایمال شود.
 
https://jahannews.com/vdcfyvdcew6dj0a.igiw.html
jahannews.com/vdcfyvdcew6dj0a.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *