يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۲

تخلیه زندان رجائی‌شهر اقدامی انقلابی بود

شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 845984
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی تخلیه زندان رجائی شهر را حرکت انقلابی و ارزشمند از طرف دستگاه قضا دانست و گفت: این اقدام بسیار ارزشمند و ماندگار است چرا که تاثیر بسیار زیادی در حوزه اجتماعی استان خواهد داشت.
تخلیه زندان رجائی‌شهر اقدامی انقلابی بود
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، همسو با اجرای مصوبات سفر مورخ ۱۷ فروردین سال جاری حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌‎ای رئیس قوه قضاییه به استان البرز مبنی بر انتقال زندان رجائی شهر، با توجه به انجام مقدمات از سوی سازمان زندان‌های کشور و هماهنگی‌های صورت گرفته در این استان، تا روز سه شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ حدود نیمی از زندانیان تخلیه شده بود و تا حال امروز شنبه ۱۴ مرداد تمامی زندانیان ندامتگاه رجایی شهر به ندامتگاه قزلحصار منتقل شدند و این زندان تعطیل شد.

در این رابطه علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اینکه انتقال زندان رجائی شهر به حاشیه شهر یک حرکت انقلابی و ارزشمند از طرف دستگاه قضا بود بیان داشت: پیگیری انتقال رجائی شهر به خارج استان طی سالیان گذشته مطالبه‌ای جدی بود به این دلیل که ۲ زندان رجائی شهر و قزل‌حضار آسیب‌های اجتماعی جدی برای شهر داشتند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها با بیان اینکه به فضل الهی و با دستور رئیس قوه قضاییه زندان رجائی شهر به خارج استان منتقل شد اظهار کرد: این اقدام بسیار ارزشمند و ماندگار است چرا که تاثیر بسیار زیادی در حوزه اجتماعی استان خواهد داشت.

وی ضمن قدردانی از رئیس قوه قضاییه برای انتقال زندان رجائی شهر به خارج از استان گفت: انتقال این زندانیان به خارج استان نیز دغدغه مردم است، همچنین زندان قزل حصار نیز برای به ویژه شهر‌های مهدی آباد و ملک‌آباد حقیقتا آسیب فراوانی دارد که امیدواریم با دستور حجت السلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای منتقل شود.

حدادی با اشاره به اینکه تغییر کاربری زندان رجائی شهر از اهمیت بسزایی برخوردار است گفت: به استاندار البرز تاکید داشتیم از این موضوع حمایت و با دستگاه قضا همکاری کنند تا قوه قضاییه از نظر مکانی دچار ضرر نشود.
https://jahannews.com/vdcfctdcjw6dj1a.igiw.html
jahannews.com/vdcfctdcjw6dj1a.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آیا انتظار دهها ساله مردم ناحیه چوبیندر قزوین هم برای انتقال زندان سرتا پا مشکل ومصیبت برای مردم ومدارس همجوار وکسب وکار مردم مستضعف برآورده می شود.
Iran, Islamic Republic of
هدف از انتقال چیست؟
خدمت به قشر مرفه منطقه؟
زمین زندان رو چکار میکنند؟
رشد قیمت زمینهای اطراف زندان به نفع کی میشه؟
چه کسانی از قبل اطلاع داشتند و زیمن اطراف رو خریدند تا سود کنند ؟؟؟؟؟؟؟؟
نتیجه همه این اقدامات انتفاع افراد خاص و هزینه برای کشور هست