شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

سرلشکر سلامی:‌ ملت‌های منطقه می‌توانند با برادری امنیت خلیج فارس را برقرار کنند

چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۹
کد مطلب: 845800
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:‌ کشورهای منطقه و دولت‌های مسلمان مستقر در کرانه‌های شمالی و جنوبی خلیج فارس به تنهایی و براساس اخوت و مودت اسلامی و در یک ترتیبات امنیت منطقه‌ای قادر هستند امنیت منطقه خلیج فارس را برقرار کنند.
توصیه سرلشکر سلامی به ملت‌های منطقه
به گزارش جهان نيوز، سرلشکر حسین سلامی در گفت‌وگویی در حاشیه برگزاری رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه گفت:‌ پیام اصلی  رزمایش نیروی دریایی سپاه این است که کشورهای منطقه و دولت‌های مسلمان مستقر در کرانه‌های شمالی و جنوبی خلیج فارس به تنهایی و براساس اخوت و مودت اسلامی و در یک ترتیبات امنیت منطقه‌ای قادر هستند تا امنیت منطقه خلیج فارس را برقرار کنند.

فرمانده کل سپاه تؤکید کرد:‌ هیچ نیازی به حضور آمریکا یا متحدان اروپایی آمریکا و یا غیر اروپایی آمریکا برای اینکه در این منطقه حضور داشته باشند، وجود ندارد.

رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه که از صبح امروز آغاز شده،‌ با حضور یگان‌های رزمی عملیاتی، شناوری، موشکی، پهپادی، هوا دریا، جنگال، واکنش سریع، گردان‌های امام حسین (ع) استان هرمزگان و بسیج دریایی با پشتیبانی هوایی نیروی هوافضای سپاه برگزار شده است.

در این رزمایش،‌ برای اولین‌ بار سامانه موشکی کروز قدیر و موشک بالستیک فتح ۳۶۰ مجهز به هوش مصنوعی رونمایی و به نیروی دریایی سپاه الحاق شد.

همچنین؛ پرنده‌ها و شناورهای بدون سرنشین مجهز به هوش مصنوعی در رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه به‌کارگیری و اهداف از پیش تعیین شده را با دقت منهدم کردند.

عملیاتی‌شدن و تجهیز شناورهای جدید سپاه به موشک‌هایی با برد ۶۰۰ کیلومتر بخش دیگری از این رزمایش بود.
https://jahannews.com/vdccxpq4x2bq048.ala2.html
jahannews.com/vdccxpq4x2bq048.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *