سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

آمادگی پلیس برای تامین امنیت زائران اربعین

چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 845748
رئیس مرکز عملیات بازرسی نیروی انتظامی از آمادگی فراجا برای تامین امنیت زائران اربعین خبر داد و گفت: تسهیل و تسریع حداکثری در ارائه خدمات جزو برنامه‌های اولویت‌دارمان است.
آمادگی پلیس برای تامین امنیت زائران اربعین
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سردار رضا رجبی در حاشیه بازدید از مرز باشماق در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مریوان اظهار داشت: امروز به صورت میدانی از زیرساخت‌های استان کردستان و مرز باشماق بازدید شد، خوشبختانه اقدامات خوبی جهت میزبانی شایسته از زائران اربعین تدارک دیده شده است.

وی از آمادگی فراجا برای تامین امنیت زائران اربعین خبر داد و گفت: با توجه به اینکه استان کردستان برای دومین سال پیاپی به عنوان مسیر رفت و برگشت زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) انتخاب شده، بنابراین در فراجا تأمین نظم و امنیت و تسهیل در ارائه خدمات به زائران را به عنوان یک تکلیف قانونی و شرعی با جدیت دنبال می‌کنیم.

رئیس مرکز عملیات بازرسی نیروی انتظامی تسهیل و تسریع حداکثری در ارائه خدمات و تردد زائران اربعین حسینی را اولویت برنامه‌های امسال فراجا عنوان کرد و افزود: برای تحقق اهداف مورد نظر تمام توان و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: فراجا برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اربعین در بخش‌های مختلف انتظامی، ترافیکی، امنیتی و گذرنامه آماده و پای کار است.

رجبی ابراز داشت: امسال تمهیدات خوبی در مرز باشماق مریوان همانند سایر مرزهای کشور اندیشیده شده و با کشور عراق نیز تفاهم‌ خوبی جهت تسهیل در تردد زائران اربعین صورت گرفته است.
https://jahannews.com/vdcdok0jjyt0o56.2a2y.html
jahannews.com/vdcdok0jjyt0o56.2a2y.html
برچسب ها: پلیس اربعین زائر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *