يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
۱

رضا فیاضی: خاطره‌ای برای نسل جدید نساختیم

يکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب: 845433
باید از دغدغه‌مندان حوزه کودک و نوجوان حمایت شود. من و مجید قناد سال گذشته طرحی در حوزه کودک داشتیم، به ما گفتند که باید برای این کار اسپانسر بیاورید.
رضا فیاضی: خاطره‌ای برای نسل جدید نساختیم
به گزارش جهان نيوز، رضا فیاضی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرگزاری دانشجو از شرایط فعلی آثاری که در حوزه کودک و نوجوانان تولید می‌شود، اتقاد کرد و گفت: ما در گذشته فقط شبکه یک و دو سیما را داشتیم که پر ملاط بودند و برنامه‌های زیاد و باکیفیتی داشتند، این تولیدات هم بچه‌ها و هم بزرگسالان را به خود جذب می‌کرد. تولیدات گذشته در حوزه کودک و نوجوان خاطره‌ساز شدند و هنوز پس از ۳۰ سال من را به اسم آقای جمالی (بازیگر زی‌زی گولو) صدا می‌کنند. در حال حاضر ما هیچ نوستالژی و هیچ خاطره‌ای برای نسل جدید نساختیم که این موضوع نشان دهنده تصمیم‌گیری‌های غلط و بی برنامه بودن مدیران و تصمیم‌گیران حوزه کودک و نوجوان است.

این هنرمند پیشکسوت با اشاره به این موضوع که هنوز آدم‌هایی هستند که دغدغه حوزه کودک و نوجوان را دارند و سال‌ها در این حوزه زحمت کشیده‌اند، بیان کرد: من و مجید قناد سال گذشته طرحی در حوزه کودک به اسم «حوض نقاشی» داشتیم که بار‌ها برای ارائه آن به سازمان صداوسیما مراجعه کردیم. ما را از این گروه به گروه دیگر پاس می‌دادند. ابتدا به ما گفتند که طرح مربوط به گروه خانواده است، بعد از مدتی گفتند که طرح شما مربوط به گروه کودک و نوجوان است ودر نهایت این طرح تا تصویب نهایی پیش رفت، اما بعد از مدتی به ما گفتند که باید برای این کار اسپانسر بیاورید. متاسفانه اسپانسر برای کار کودک وجود ندارد و طرح ما هیچوقت به تولید نرسید.

فیاضی در انتها گفت: باید از هنرمندان دلسوز و و خلاق حوزه کودک و نوجوان حمایت شود تا مثل گذشته موفق به ساخت آثار ماندگار، جذاب و خاطره‌انگیز برای بچه‌ها شد.
https://jahannews.com/vdcexn8vxjh8eei.b9bj.html
jahannews.com/vdcexn8vxjh8eei.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایرج
Iran, Islamic Republic of
خاطره سازی زمانی بود که شماها سرتون به کارتون بود ودچار خودشیفتگی نشده بودین!!!!