سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

داریوش ارجمند: هرچه داریم از بانوان است

شنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب: 843820
هر چه داریم از بانوان است، چه مادران ما و چه همسران ما و چه دختران ما، همواره مایه برکت هستند و باید تا می‌توانیم حرمت شان را پاس داریم و جشنواره حوا باید در مسیر بهبود قدر و منزلت بانوان هنرمندان حرکت کند.
داریوش ارجمند: هرچه داریم از بانوان است
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، داریوش ارجمند بازیگر باسابقه در حاشیه اختتامیه جشنواره حوا گفت: هر چه داریم از بانوان است، چه مادران ما و چه همسران ما و چه دختران ما، همواره مایه برکت هستند و باید تا می‌توانیم حرمت شان را پاس داریم و جشنواره حوا باید در مسیر بهبود قدر و منزلت بانوان هنرمندان حرکت کند.

وی افزود: در سینمای ایران بانوان هنرمند بااخلاقی داریم که باعث افزایش کیفی سطح تولیدات شده اند و خوشبختانه تقریبا در تمام حیطه‌ها از کارگردانی تا تولید و گریم و تدوین و... با بانوان متخصص روبرو هستیم.

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در انتها گفت: وزیر ارشاد به طور جدی باید به دنبال ارائه تسهیلات به تمامی هنرمندان و بویژه بانوان هنرمند باشد. واقعا چرا مدتهاست هنرکارت شارژ نشده و چرا سعی نمی‌کنند به طور مرتب هنرمندان را مورد حمایت معیشتی قرار دهند؟ امیدواریم که وزیر ارشاد واقعا کاری کند که هرچه زودتر هنرمندان منتفع شوند.
 
https://jahannews.com/vdcci1q4x2bq048.ala2.html
jahannews.com/vdcci1q4x2bq048.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *