شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

شکست توطئه تل آویو علیه عاشورای حسینی

يکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 845368
همزمان با ششم محرم و درست در روزهایی که حسینیه ایران یکپارچه سیاهپوش عزاداری ایام شهادت سیدالشهدا بود، اطلاعیه‌ای مهم از سوی وزارت اطلاعات از پیشگیری یک واقعه هولناک خبر می‌داد که ازسوی سربازان گمنام خنثی شده بود تا برند امنیت همیشگی ایران خدشه‌دار نشود.
شکست توطئه تل آویو علیه عاشورای حسینی
به گزارش جهان نيوز به نقل از جام جم، روز دوم مرداد وزارت اطلاعات خبر داده بود که اعضای شبکه گسترده تروریستی _ صهیونیستی به همراه ۴۳بمب بازداشت شده‌اند آن هم در حالی‌که سرشبکه‌های افراد دستگیر شده در دانمارک و هلند اقامت داشتند. طبق برنامه قرار بود تروریست‌های دستگیر شده در روزهای اول محرم دست به اقدامات متعدد خرابکارانه از‌جمله انفجار در محل مزار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و هیئات پرجمعیت بزنند و دوباره ایران را به مرزهای سوریه شدن نزدیک کنند؛ عملیاتی که در بلوای پاییز ۱۴۰۱ شکست سنگینی خورده بود و گرگ‌ها دوباره برای انتقام بازگشته بودند. 

عقل براندازان روز به روز به زوال نزدیک‌تر می‌شود و نمونه آن هم در محرم امسال بروز و ظهور داشت که این جماعت چطور تقلا کردند محرم حسینی را به محلی برای نزاع با جمهوری اسلامی تبدیل کنند؛ روندی که حتی در کانادا و آمریکا هم نگرفت و کشورهایی که عمدتا پایگاه سنتی این جریان است هم از این ایده خام‌دستانه عبور کردند و جریان اپوزیسیون، دومین شکست سیاسی سنگین خود را هم بعد از بلوای زن-زندگی متحمل شد. پرچم‌های عزاداری برای امام‌ حسین علیه‌السلام حتی در قلب اروپا و آمریکا یعنی از برلین و تورنتو تا لندن و دالاس به اهتزاز درآمده بود و ایران که دیگر جای خود را داشت. 
     
پروژه دشمنی با هویت ایرانی
فرارسیدن محرم یکی از زمان‌بندی‌های اصلی جریان اپوزیسیون و دشمنان برای عملیات رسانه‌ای و تروریستی بود که شکل رسانه‌ای آن توسط چهره‌هایی مثل علی کریمی و رسانه‌های فارسی‌زبان ضد‌ایرانی کلید خورده بود؛ پویش جدید برای براندازی که شعارش این بود «سیاه نپوشید و نذری محرم نخورید» موضعی که شبیه طنز بود اما بحث اصلی این بود که براندازان با این پروژه، دشمنی خود را با هویت ایرانی تثبیت کردند. یعنی اگر در مخالفت با تیم ملی در دوره جام جهانی آن را کلید زدند حالا در پویش مقابل محرم آن را نهایی کرده بودند. اگر از عملیات رسانه‎ای این پویش بگذریم، به بررسی اقدامات میدانی این جریان می‌رسیم که به‌عنوان یک شاخه تروریستی تدارک گسترده‌ای برای ضربه به محرم و امنیت ایران داشتند. بعد از دستگیری تیم‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی که می‌خواستند در تاسوعا و عاشورا اقدامات تروریستی انجام دهند، به‌دلیل نقش‌آفرینی دو نفر اصلی مستقر در دانمارک و هلند که مرتبط موساد بودند، سفرای این دو کشور احضار شده و این دو کشور مجبور به پاسخگویی شدند. 
     
از دیپلماسی خاطره‌بازی تا خشونت عریان
حالا با خنثی شدن این اقدام تروریستی، اقتدار اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از بین رفته و ایران مانند تمام سال‌های اخیر، یک دهه محرمی بدون اقدام تروریستی را برگزار کرد؛ آن هم در حالی‌که ضریب اقدام ضدامنیتی بعد از اتفاقات ۱۴۰۱ بسیار بالا بود. در وضعیت آشوب سال گذشته که دستگاه اطلاعاتی آمریکا طراح و رژیم صهیونیستی مجری بود، ضد‌مردمی بودن و خشونت بدون مرز این جریان مسجل شد؛ حالا شبکه تروریستی-اطلاعاتی تل‌آویو در این بازیگردانی بار دیگر مکانیسم ترور و خشونت را علیه مردم فعال کرد؛ حتی اگر در دیپلماسی رسانه‌ای خود از دوستی با مردم ایران و خاطره‌بازی ایرانی‌های پناهنده در تل‌آویو و اورشلیم بگوید. 

امنیت‌زایی مستمر
امنیت‌زایی در ایران پروسه‌ای دقیق و منسجم است که لحظه‌ای دچار وقفه نشده. البته حضور مستمر ما در این اتمسفر آن را برای‌مان عادی کرده اما بحران‌آفرینی در شهرهای مرزی و شهادت چهار شهید اخیر فراجا نشان می‌دهد چه هزینه‌‎های سنگینی برای تامین این امنیت داده شده است. ماجرا وقتی مهم‌تر می‌شود که بدانیم در این فرآیند ضدامنیتی، دستگاه اطلاعاتی تل‌آویو میدان‌دار اصلی عملیات بوده و طبیعی است که هرگاه پای رژیم صهیونیستی وسط باشد یعنی نیروهای عملیاتی آن پروژه صرفا به‌دنبال اقدامات تروریستی خشن علیه مردم هستند و مصداق این روند را ما در کشته‌سازی‌های سال گذشته به‌خوبی درک کردیم و حالا طبق اطلاعات به‌دست آمده از این تیم تروریستی، انداختن بمب دستی و کوکتل‌مولوتف در بین مردم عزادار از برنامه‌های اصلی بوده است. یکی از سلاح‌های به‌دست آمده از این جریان، تفنگ ساچمه‌ای بوده و این نکته مهم نشان می‌دهد این نوع اسلحه در بلوای سال گذشته چه کاربردهایی داشته است؛ البته جان بولتون، سیاستمدار جمهوریخواه هم از مسلح شدن اپوزیسیون ایران خبر داده بود و این یعنی چشم‌انداز سوریه‌سازی ایران چقدر حساب شده بود. نکته بعدی در این زمینه فرماندهی واحد بین اقدامات تروریستی خشن مثل استفاده از بمب و اقداماتی مانند دفاع مشروع مثل تیرکمان‌های کشف شده است؛ از این‌رو با افشای چنین جزئیاتی، نمایندگی سازمان ملل باید از کشورهای اروپایی حامی تروریست شکایت خود را ثبت کند. در این غائله هدف دشمن علاوه بر جان مردم، منافع ملی کشورمان هم بوده که در این زمینه می‌توان به طراحی برای انفجار دکل برق و گاز اشاره کرد. بنابراین به‌نظر می‌رسد ضدمردمی و ضد‌دینی بودن این نوع اقدامات دو مؤلفه اصلی عملیات اطلاعاتی دولت یهود علیه کشورمان بوده است. 
https://jahannews.com/vdcb0sbwwrhbafp.uiur.html
jahannews.com/vdcb0sbwwrhbafp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مرگ بر اسرائیل و سرمایه های اسرائیل!!!