چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۸

ملاک محاسبه «حقوق بازنشستگی» ۲ یا ۵ سال آخر خدمت است؟

شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب: 845314
«حقوق بازنشستگی» ۲ یا ۵ سال آخر خدمت؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، مرتضی لطفی، عضو هیات مدیره سازمان تامین‌اجتماعی در پاسخ به اینکه با توجه به مواد مربوط به بازنشستگی و علی‌رغم برخی حذفیات لایحه برنامه هفتم در کمیسیونهای مجلس، متقاضیان درخواست بازنشستگی بدهند یا منتظر تصویب نهایی برنامه و تبدیل آن به قانون باشند یا خیر؟ و سازمان چه توصیه‌ای به این دسته از متقاضیان بازنشستگی دارد؟ تاکید کرد: با حذف این بندها، متقاضیان بازنشستگی دغدغه‌ای نداشته باشند چرا که با تدبیر صورت گرفته و بررسی همه ابعاد برنامه، اعلام شد کمیسیون‌ها این موارد را اصلاح کرده و قرار است مثل گذشته شرط۵۰ سال سن و ۲ سال آخر بیمه پردازی ملاک محاسبه پرداخت مستمری بازنشستگی باشد، لذا متقاضیان نگرانی نداشته باشند چرا که نمایندگان ملت هم اهتمام ویژه‌ای برای دفاع از حقوق بیمه‌پردازان دارند.
https://jahannews.com/vdccspq402bq018.ala2.html
jahannews.com/vdccspq402bq018.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید.زودتر افراد مسن را بازنشست کنید هم جوانگرایی صورت می گیره.هم خانواده های جدیدی بواسطه حل مشکل اشتغال ایجاد میشه....
Iran, Islamic Republic of
البته سن 50سال که حقیقتا" سن بازنشستگی و پیری نیست , اما کاش این قانون که بر اساس آن بسیاری از شاغلان پس از اتمام دوره 30 ساله می توانند تا 35 سال هم به کارشون ادامه بدهند و در نتیجه حق خیلی از افراد جویای شغل را ضایع نمایند , را ملغی می کردند.
Iran, Islamic Republic of
پس چی رو اصلاح کردند؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دولت و مسئولین چه در قوه مقننه و چه در قوه مجریه و سایر مقامات وظیفه دارند به فکر بالا بردن دریافتی بازنشسته باشند، چون مزایای بازنشسته موقع بازنشستگی تقریبا به یک دوم کاهش پیدا می کند .
خوب در مقابل سرکار نمی روند. بالاخره حقوق فرد شاغل با فردی که فقط مستمری می گیرد متفاوت است.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی دلاور
کسی که بازنشسته شده، خدماتش رو انجام داده، حال باید حقوق مکفی بگیرد تا شرمنده همسر و فرزندان و نوه هایش نباشد.
Iran, Islamic Republic of
حتما می بایست حقوق بازنشسته از شاغلین بیشتر باشد چون تعداد نفرات فرد شاغل 1 یا 2 یا 3 و یا نهایتا 4 نفر هستند ولی همین فرد وقتی بازنشسته می شود تعداد نفرات خانواده اش 15 الی 20 نفر می شود بنابراین خرجش هم به مراتب 4 برابر فرد شاغل است..
Iran, Islamic Republic of
قانون تصریح داره برای مدرک ارشد تا 35سال وهمینطور براساس مدرک تحصیلی . ای کاش مسئولین وقانونگذاران ما برای مصوبات کمتر از تبصره ها استفاده کنند.این تبصره ها ارزش واعتبار اصل قانون وضع شده را تضعیف می کند