چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - 12 Jun 2024
 
۰
۱

سرقتی که به مرگ سارق انجامید

يکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۴۸
کد مطلب: 845285
فرمانده انتظامی شهرستان ایذه گفت:یک نفر از سارقان منزل دستگیر و نفر دوم با سقوط از ارتفاع کشته شد.
سرقتی که به مرگ سارق انجامید
به گزارش جهان نيوز به نقل از رکنا، سرهنگ هدایت شهبازی در بیان جزییات این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان ایذه در حین گشت زنی متوجه سرقت ۲ نفر سارق از یک منزل مسکونی شده که بلافاصله جهت دستگیری سارقان اقدام می کنند.
 
وی افزود: یکی از سارقان به محض مشاهده ماموران با سلاح سرد به قصد صدمه به سمت آنها حمله ور شده ضمن مجروح کردن ۲ نفر از ماموران اقدام به فرار می نماید که از ناحیه پا مورد اصابت گلوله پلیس قرار می گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه با اشاره به ادامه فرار متهم و افتادنش از پشت بام گفت: سارق اول پس از سقوط از پشت بام به کام مرگ فرو رفت شد و سارق دوم نیز دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ شهبازی با اشاره به اینکه هر ۲ متهم از سارقان حرفه ای و سابقه دار شهرستان بودند  تصریح کرد: امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز پلیس بوده و با بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد قانونی صورت می پذیرد.
https://jahannews.com/vdcjoieoiuqex8z.fsfu.html
jahannews.com/vdcjoieoiuqex8z.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اصلا" چرا بايد سارق سابقه داشته باشد ؟؟؟؟ با اولين سرقت اگر بطور درخور تنبيه نشد در نوبتهاي بعدي حرفه ايي تر ظاهر مي شود.ض