دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

یادداشت اعتراضی وزارت بهداشت فلسطین به دبیر کل سازمان ملل

چهارشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب: 844284
وزیر بهداشت فلسطین در اعتراض به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه کادر درمان و پزشکان، یادداشت اعتراضی خطاب به دبیر کل سازمان ملل را به هیأت این سازمان ارائه کرد.
یادداشت اعتراضی وزارت بهداشت فلسطین به گوترش
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، فلسطینیان با مشارکت شماری از پرستاران، کادر درمان و خدمات پزشکی بنابه دعوت وزارت بهداشت فلسطین، تجمع اعتراض‌آمیز مقابل دفتر سازمان ملل در رام‌الله برگزار کردند.

«می الکیلة» وزیر بهداشت فلسطین در این تجمع اعتراض‌آمیز یک یادداشت اعتراضی خطاب به «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل متحد را به هیأت این سازمان ارائه کرد.

پیشتر رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که دادگاه کیفری بین‌المللی در لاهه روز چهارشنبه(۲۸ تیر) به صورت آنلاین شکایت‌های فلسطینیان از تجاوزات رژیم صهیونیستی را دریافت خواهد کرد.

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطینی «وفا»، وزارت بهداشت فلسطین در یادداشت اعتراضی خود بر ضرورت اقدام فوری برای توقف اقدامات نژادپرستانه رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان صهیونیست تأکید کرد.

وی در این یادداشت آورده است که نیروهای اشغالگر و شهرک‌نشینان به طرز وحشیانه‌ای شهروندان فلسطینی را مورد حمله قرار داده و آن‌ها را از حقوق اصلی خود محروم کرده‌اند.
https://jahannews.com/vdch6kn6k23nkid.tft2.html
jahannews.com/vdch6kn6k23nkid.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *