يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

اطلاعیه بنیاد شهید در پی حمله سایبری

شنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب: 843827
بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی حمله سایبری به سامانه‌های ایثارگران اطلاعیه‌ای صادر کرد.
اطلاعیه بنیاد شهید در پی حمله سایبری
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی حمله سایبری به سامانه‌های ایثارگران اطلاعیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

همزمان با جا به جایی صورت گرفته در ساختمان ستاد مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران و تغییرات ایجاد شده در زیرساخت‌های حوزه فن آوری اطلاعات، طی روز‌های گذشته سامانه‌های اینترنتی این بنیاد با حملات سایبری رو به رو شد که این حملات در همان دقایق اولیه مورد رصد کارشناسان فنی قرار گرفته و کنترل شد.

با توجه به اقدامات صورت گرفته توسط کارشناسان فنی، از خانواده بزرگ ایثارگران تقاضا می‌شود ضمن صبوری برای راه اندازی مجدد سیستم‌ها و سامانه ها، اخبار را از رسانه‌های رسمی پیگیری کرده و همچنین از رسانه‌ها تقاضا می‌شود اخبار مربوط به این موضوع را از سوی مبادی رسمی بنیاد شهید و امور ایثارگران مخابره کنند.

سامانه‌های اطلاع‌رسانی و خدماتی پس از بررسی‌های دقیق و اطمینان از امنیت کامل مجددا در اختیار جامعه ایثارگری قرار خواهند گرفت و روند شفافیت در فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران به منوال قبل استمرار خواهد یافت.
https://jahannews.com/vdcj8teoauqexoz.fsfu.html
jahannews.com/vdcj8teoauqexoz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *