سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
۳

حضور ۳ میلیونی مردم تهران در جشن غدیر

سه شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 843378
آخرین برآورد‌ها از حضور بیش از ۳ میلیون نفر از مردم تهران در این میهمانی حکایت دارد. البته این رویداد بزرگ توسط دستگاه رسانه‌ای دشمن نادیده گرفته شد و سعی در سرکوب و عدم پوشش آن داشتند.
حضور ۳ میلیونی مردم تهران در جشن غدیر
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو٬ احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز در همایش «امیرالمومنین معیار زندگی الگوی حکمرانی» که در سالن غدیر وزارت کشور برگزار شد٬ با اشاره به ایام غدیر و عید مباهله اظهارکرد: عید غدیر یکی از اعیاد مهم است که جایگاه بسیار بلندی در مذهب تشیع دارد. خداوند در قرآن کریم در روز غدیر به پیامبر می‌فرماید که آنچه به تو نازل شده است را ابلاغ کن وگرنه رسالت خود را انجام نداده‌ای. این موضوع نشان دهنده جایگاه ویژه مسئله غدیر است.

وی افزود: توجه به جایگاه غدیر نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که در روز غدیر دین کامل می‌شود. انقلاب اسلامی ایران نیز در ادامه همین غدیر است چرا که غدیر نشان دهنده آن است که تداوم حرکت سیاسی اسلام در غدیر است وخود را به طور کامل نشان می‌دهد. انقلاب اسلامی ایران نیز سالیان سال بعد از غدیر در تداوم همان نظام سیاسی اسلام خود را نشان می‌دهد که شاهد هستیم همان دستگاه دروغ پردازی رسانه‌ای دشمن که در صدر اسلام فعال بود و امروز نیز علیه این انقلاب فعالیت دارد.

وحیدی ادامه داد: برگزاری مراسم اربعین حسینی که طی سالیان گذشته تبدیل به یک نهاد و دستگاه قدرتمندی شده است٬ در کنار آن امروز نیز مسئله غدیر درحال تبدیل شدن به یک اتفاق و دستگاه بزرگ و قدرتمند است. نمود این مسئله را در جشن ۱۰ کیلومتری غدیر در تهران شاهد بودیم که آخرین برآورد‌ها از حضور بیش از ۳ میلیون نفر از مردم تهران در این میهمانی حکایت دارد. البته این رویداد بزرگ توسط دستگاه رسانه‌ای دشمن نادیده گرفته شد و سعی در سرکوب و عدم پوشش آن داشتند.

وزیر کشور گفت: معارف اهل بیت (ع) نجات دهنده بشریت است و مهم‌ترین سلاح ما برای جذب جوانان٬ محبت اهل بیت و نشر معارف اهل بیت (ع) است. عده‌ای تلاش می‌کنند که القا کنند جوانان دهه هشتاد از انقلاب جدا شده‌اند٬ درحالی که شاهد هستیم در رویداد‌های مهمی مثل راهپیمایی اربعین و جشن ۱۰ کیلومتری غدیر٬ جوانان دهه هشتادی حضور فعالانه دارند. در عین حال با نشر معارف اهل بیت می‌توانیم آن تعداد معدود از جوانانی که تحت تاثیر فشار رسانه‌ای دشمن قرار گرفته‌اند را با نشر معارف اهل بیت (ع) به دامان انقلاب بازگردانیم.
https://jahannews.com/vdca0enaa49nye1.k5k4.html
jahannews.com/vdca0enaa49nye1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تاکور شود هرانکه نتواند دید
Iran, Islamic Republic of
منفی داده فکر کنم ضد ائمه اطهار است .
محمد
Iran, Islamic Republic of
قضاوت نکنید . از خود فتوا ندهید . اگر پیرو ائمه طاهرین سلام الله علیهما هستید حتما به سیره ایشان دقیق تر ورود کنید و مطالعه داشته باشید.