شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۰

فرم ساز فراگستر چگونه کسب و کار شما را متحول می‌کند؟

سه شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 843353
فرم ساز فراگستر چگونه کسب و کار شما را متحول می‌کند؟
در هر لحظه روش‌ها و ابزارهای مختلفی برای گسترش و توسعه کسب و کارها مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ فرم‌های الکترونیک، یکی از بهترین ابزارها برای ایجاد تحول در کسب و کار شما و توسعه و گسترش آن می‌باشد.

سریع‌ترین، ارزان‌ترین و راحت‌ترین راه برای طراحی و استفاده از فرم‌های الکترونیک، استفاده از نرم افزارهای فرم ساز است؛ در بین انواع نرم افزارهای فرم ساز موجود در بازار، نرم افزار فرم ساز فراگستر یکی از بهترین‌های این حوزه محسوب می‌گردد. با استفاده از این نرم افزار از مجموعه فراگستر نیازهای کسب و کار خود را در حوزه طراحی فرم و گردش فرم مرتفع کرده و کسب و کار خود را متحول کنید.

چرا کسب و کارها به نرم افزار فرم ساز نیاز دارند؟
همان‌طور که می‌دانیم، یکی از ابزارهای ایجاد تغییر و تحول در کسب و کار شما و بهبود آن استفاده از فرم‌های الکترونیکی است؛ برای طراحی و ساخت این فرم‌ها، یا باید از دانش برنامه‌نویسی وب برخوردار باشید، یا با پرداخت هزینه‌های زیاد برای شما فرم طراحی نمایند و یا اینکه با کمترین هزینه و با استفاده از نرم افزار فرم ساز – بدون نیاز به دانش برنامه نویسی وب – انواع فرم های الکترونیکی مد نظر خود را طراحی و استفاده کنید.

نرم افزارهای فرم ساز، دارای محیطی گرافیکی می‌باشند، که در آن تنها با Drag&Drop فیلد‌های مد نظر خود، قادر به طراحی انواع فرم های آنلاین هستید؛ برخی از مزایای استفاده از فرم ساز در کسب و کار عبارت‌اند از:

• جمع‌آوری اطلاعات مشتریان و کاربران: ثبت اطلاعات مشتریان و کاربران به صورت ساختاریافته و قابل استفاده جهت تهیه گزارش یا پردازش و بررسی.

• صرفه‌جویی در زمان و هزینه: هزینه‌ی پایین استفاده از فرم‌ساز و سرعت بالای طراحی فرم های الکترونیکی به کمک نرم افزار فرم ساز.

• بهبود عملکرد و بهبود کیفیت خدمات: خودکارسازی فرآیندها با استفاده از فرم‌های الکترونیک و سامانه اتوماسیون.

• افزایش تبلیغات و فروش: استفاده از پرسشنامه‌ها یا نظرسنجی‌ها، در راستای تبلیغات و افزایش رضایت مشتریان.

• افزایش امنیت اطلاعات: ذخیره‌سازی اطلاعات درون فرم با رمزگذاری اطلاعات.

• گزارش گیری: امکان تهیه گزارش بر اساس داده‌های ثبت شده توسط فرم‌های الکترونیکی.

• استفاده آسان: آموزش آسان، عدم نیاز به دانش برنامه‌نویسی، ابزارهای بهینه‌سازی شده و...

• سفارشی‌سازی فرم‌ها: طراحی فرم‌ها متناسب با نیازها و تم سازمان.

• ارتباط بیشتر با مشتریان: با ایجاد فرم‌های نظرسنجی، پرسشنامه، ثبت شکایات، پشتیبانی و...

با نرم افزار فرم ساز فراگستر کسب و کار خود را متحول کنید
فرم ساز فراگستر، یکی از زیرسیستم‌های اتوماسیون کسب و کار فراگستر است؛ این فرم ساز، جزو نرم‌افزارهای فرم ساز تحت وب محسوب می‌گردد. فرم‌هایی که توسط فرم ساز تحت وب فراگستر طراحی می‌کنید، قابل استفاده در وب‌سایت، سامانه اتوماسیون کسب و کار، میز خدمات الکترونیک، پیشخوان خدمات کارکنان و... هستند.

بنا بر نیاز خود از فرم‌های الکترونیکی و همچنین حوزه فعالیت کسب و کار خود، می‌توانید انواع مختلفی از فرم‌های الکترونیکی را طراحی کنید و در هر کدام از پلتفرم‌ها و سامانه‌هایی که در نظر دارید استفاده نمایید.

شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که چرا فرم ساز فراگستر را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟ برای پاسخ به این سوال، کافیست برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این فرم ساز را باهم بررسی کنیم:
 

ساخت فرم بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی
با استفاده از فرم ساز فراگستر، بدون نیاز به هیچ‌گونه دانش برنامه‌نویسی طراحی وب، در محیطی گرافیکی و با استفاده از فیلد‌های اطلاعاتی مختلف، فرم‌های الکترونیکی خود را طراحی کنید؛ یا اینکه فرم‌های از پیش طراحی‌شده‌ای که در اختیار شما قرار می‌گیرند را مطابق نیاز خود، ویرایش نمایید.

طراحی فرم به کمک قابلیت Drag&Drop
برای جایگذاری فیلد‌های اطلاعاتی مد نظر خود در هر جای از صفحه فرم، کافیست فیلد مورد نظر را انتخاب نمایید، بکشید و در جای مد نظر رها کنید؛ به همین راحتی می‌توانید به طراحی ظاهری و همچنین افزودن فیلد‌های اطلاعاتی بپردازید و فرم مد نظرتان را طراحی نمائید.

ساخت فرم های واکنش گرا
فرم های واکنش گرا به کاربران شما این امکان را می‌دهند که، با هر دستگاه هوشمندی که به مرورگر اینترنتی دسترسی دارد، از فرم‌های الکترونیکی شما استفاده نمایند؛ به بیان دیگر، کاربران می‌توانند با گوشی موبایل هوشمند، کامپیوتر، تبلت و... به فرم‌های شما دسترسی داشته باشند و از آنها استفاده نمایند.

ثبت داده ها و اطلاعات به صورت ساختار یافته
تمامی داده‌ها و اطلاعاتی که توسط کاربران در فرم‌ها وارد می‌شوند، به صورت ساختاریافته و دسته‌بندی شده، درون پایگاه‌های داده ثبت می‌گردند؛ از این داده‌ها می‌توان در تهیه انواع گزارش و تعیین استراتژی‌های مرتبط با کسب و کار، استفاده نمود.

تهیه گزارش از اطلاعات جمع‌آوری شده و گردش یافته
نرم افزار فرم ساز فراگستر، ابزارهای قدرتمندی را برای تهیه انواع گزارش از اطلاعات جمع‌آوری‌شده و همچنین اطلاعات گردش‌یافته، در اختیار کسب و کارها گذاشته است؛ این گزارش‌ها به صورت خودکار و توسط نرم‌افزار گزارش ساز تهیه می‌شوند.

فرمول نویسی و تعیین شروط منطقی در فرم
شما می‌توانید فیلد‌های مختلفی که اضافه می‌کنید را در راستای انجام محاسبات ریاضی، بر اساس مقادیر فیلد‌ها و اطلاعات وارد شده، فرمول‌نویسی نمایید؛ همچنین با تعیین شروط منطقی، قادر به طراحی فرم‌های حرفه‌ای‌تر و کاربردی‌تری خواهید بود.

فیلدهای پیشرفته و سازگار شده
فرم ساز فراگستر دارای فیلد‌های پیشرفته‌ای می‌باشد، که قابلیت تعیین صحت اطلاعات وارد شده (مانند کد ملی، شماره کارت، شماره تماس، ایمیل و...) را دارند؛ همچنین این فیلد‌ها بر اساس نیاز‌های کسب و کارهای ایرانی، بهینه‌سازی شده‌اند و به طور کامل از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی می‌کنند.

گروه بندی موضوعی فرم‌ها
یکی دیگر از قابلیت‌های فرم ساز تحت وب فراگستر، امکان گروه‌بندی موضوعی فرم‌ها می‌باشد؛ با استفاده از این قابلیت، قادر به جداسازی فرم‌های مختلف و دسته‌بندی آنها بر اساس کاربرد و موضوع هستید.

اتصال به سامانه های مختلف
همان‌طور که اشاره کردیم، نرم افزار فرم ساز فراگستر، یکی از زیرسامانه‌های اتوماسیون کسب و کار فراگستر می‌باشد، که قابلیت اتصال به سامانه‌های مختلف و انتشار فرم‌های الکترونیک در انواع پلتفرم‌ها و سامانه‌ها را دارد.

امکان تعریف فرم های تو در تو
فرم های تو در تو دارای یک الگوی خاص هستند؛ این فرم ها، از فرم‌های فرعی دیگری تشکیل شده‌اند و کاربران باید اطلاعات خود را به صورت مرحله‌ای درون فرم وارد نمایند؛ این امر موجب افزایش سهولت و دقت در تکمیل فرم می‌گردد. برخی از این فرم‌ها عبارت‌اند از فرم‌های ثبت‌نام، فرم پرداخت و...

امکان تعریف فرم های Master-Detail
فرم‌های Master-Detail الگوی دیگری از طراحی فرم‌ها هستند، که بیشتر برای طراحی فرم‌هایی مانند فرم فروش، فرم ثبت و سفارش کالا و... . این فرم‌ها، از ردیف‌هایی با دو بخش فرم اصلی برای کنترل و نمایش اطلاعات اصلی و بخش فرم فرعی، برای ویرایش اطلاعات موجود در هر ردیف تشکیل شده‌اند.
 

با نرم افزار فرم ساز فراگستر، در کمترین زمان ممکن و با پایین‌ترین هزینه، به آسانی تمامی فرم های مورد نظر خود را طراحی کنید و در سامانه‌ها و پلتفرم‌های مختلف، در راستای تبلیغات، افزایش رضایت مشتریان و کاربران و همچنین ایجاد تحول در کسب و کار و پیشرفت آن، استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نسخه دمو و رایگان فرم ساز فراگستر، می‌توانید به وب‌سایت فراگستر به نشانی www.faragostar.net مراجعه بفرمایید و یا با واحد فروش این شرکت به شماره تماس 42623 (021) تماس بگیرید.
https://jahannews.com/vdcdks0jsyt0os6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdks0jsyt0os6.2a2y.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *