چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۱
۹

سلامت روانی خودم مهم‌تر بود از یک خواهر سمی!

چهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۵۸
کد مطلب: 842684
کریمی که پس از نقش‌آفرینی مجازی در جریان آشوب‌هایی که سال گذشته به نام «زن، زندگی، آزادی» رخ داد، توانست امکان اقامت را در امریکا بگیرد، در هفته‌های اخیر با ویدئو‌هایی که از خواهرش در زندان منتشر شد، متهم به کلاهبرداری مالی شد.
سلامت روانی خودم مهم‌تر بود از یک خواهر سمی!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه جوان نوشت: علی کریمی فوتبالیست سابق و از لیدر‌های مجازی آشوب سرانجام پس از گذشت چند هفته از دادخواهی خواهرش علیه او نزد افکارعمومی، واکنشی تلویحی به این ماجرا نشان داد و خواهرش را به طور ضمنی «عضو سمی خانواده» خواند.

کریمی که پس از نقش‌آفرینی مجازی در جریان آشوب‌هایی که سال گذشته به نام «زن، زندگی، آزادی» رخ داد، توانست امکان اقامت را در امریکا بگیرد، در هفته‌های اخیر با ویدئو‌هایی که از خواهرش در زندان منتشر شد، متهم به کلاهبرداری مالی شد.

چندی پیش در جریان بازدید دادستانی از ندامتگاه بانوان، خبرنگاران متوجه حضور لیلا کریمی، خواهر علی کریمی در زندان شدند. او سپس با درخواست خود گفت‌وگویی ویدئویی انجام داد و از کلاهبرداری برادرش گفت. او توضیح داد که با اعتماد به برادرش و به درخواست او چک‌های سفید امضا به برادرش داده و او هم آن‌ها را برای خرید باشگاه سپیدرود و دادن دستمزد بازیکنان با مبالغ کلان خرج کرده و در نهایت هم چک‌ها دست شرخر! افتاده است. لیلا کریمی در این مسیر همه سرمایه خود و همسرش را باخته و در نهایت هم با شکایت طلبکاران به زندان افتاده است و اکنون بیش از یک سال و نیم است که در زندان به سر می‌برد.

پس از انتشار این اظهارات، علی کریمی از موضع‌گیری و نشان دادن واکنش خودداری کرد، تا آنکه روز گذشته او فیلمی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که در آن کسی که به نظر می‌رسد یک روانشناس باشد، می‌گوید که «هیچ اشکالی ندارد که عضو سمی خانواده‌ات را کنار بگذاری، روابط خونی تو مهم‌تر از سلامت روانی تو نیست. بعضی از آدم‌های زندگی‌ات دارند به سلامت روانت آسیب می‌زنند که خیلی بده، و تو بهشون اجازه میدی، چون با تو فامیل هستند. روابط خونی تو مهم‌تر از سلامت روانی تو نیست...»

لیلا کریمی تنها عضو خانواده کریمی نیست که علی کریمی او را کنار گذاشته است، بلکه طبق گفته‌های خواهرش او از همه خانواده گذشته و حتی مادرش مدت‌هاست که منتظر یک تماس کوتاه از علی کریمی است. البته علی کریمی در جریان اغتشاشات سال گذشته، نشان داد که فقط از خانواده‌اش نگذشته، بلکه از کل کشورش گذشته است. او آتش بیار معرکه ناامنی در ایران شد و در صفحه اینستاگرامش حتی آموزش درست کردن کوکتل مولوتف را با جزئیات تمام گذاشت.

در حالی که در کشور‌های دیگر، به هنگام رادیکال شدن اعتراضات، سلبریتی‌ها تلاش می‌کنند ضمن بیان اعتراض خود، مردم را دعوت به آرامش کرده و از بروز خشونت جلوگیری کنند. از جمله در آشوب‌های اخیر فرانسه، رفتار کیلیان امباپه، فوتبالیست فرانسوی جالب توجه بود. این ستاره جوان تیم ملی فرانسه با انتشار پستی در فضای مجازی نوشت: «خشونت هیچ مشکلی را حل نمی‌کند به ویژه وقتی که این (خشونت) به طور اجتناب‌ناپذیر به سمت همان‌هایی برگردد که در حال ابراز خشونت هستند.» او در بیانیه‌ای هم آورد: «ما هم مثل بقیه مردم فرانسه از مرگ وحشیانه "نائل" جوان شوکه شدیم. اول از همه، فکر ما پیش او و خانواده‌اش است و به خانواده او صمیمانه تسلیت می‌گوییم. مسلماً ما نمی‌توانیم به شرایطی که این مرگ غیرقابل پذیرش در آن اتفاق افتاده، بی‌تفاوت باشیم. از زمانی که این اتفاق تراژیک رخ داده، شاهد ابراز خشم از طرف مردمی هستیم که جوهره احساس‌شان را درک می‌کنیم، اما روش بیان آن را نمی‌توانیم تأیید کنیم. خیلی از ما‌ها از طبقه کارگر هستیم و در این احساس درد و اندوه با مردم شریک هستیم، اما به این روند، یک پروسه خودتخریبی اضافه شده است. این اموال همسایه‌ها، شهر و مکان‌های تحقیقاتی خود شماست که تخریب می‌شود. خشونت هیچ مشکلی را حل نمی‌کند... خشونت باید پایان پذیرد تا جا برای عزاداری، گفتگو و بازسازی باز شود.»
https://jahannews.com/vdcjo8eoxuqexmz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjo8eoxuqexmz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
من از همون اول که این آدم نما را دیدم ازش بدم میومد و حس خوبی بهش نداشتم، اصلاً سیرت بعضی آدما از صورتشون پیداست ...
Iran, Islamic Republic of
دو رذیله: «غرور» و «عصبانیت» از بدترین امراض باطنی هستند که اگر انسان کنترل نکنه، تا فیها خالدون جهنم پایینش میبره
Iran, Islamic Republic of
همون زمانی که این بشر فوتبال بازی میکرد و یه عده که کم هم نبودن اینو برا خودشون اسطوره کرده بودن، نفرت انگیز بود، لکن اکثر مردم اهل تشخیص حق و باطل نیستن، و قضاوتشون بیشتر اوقات از روی هوای نفسه نه عقل.
Iran, Islamic Republic of
این بدبخت بقدری کودن است که معنی خانواده ومادر وخواهر را نمیفهمد بیچاره دلش به چارتا فالور مجازی خوش است
Iran, Islamic Republic of
خاک تو سرش بی لیاقت وطن فروش
Iran, Islamic Republic of
درد و بلای امباپه بخوره تو سر علی کریمی تازه به دوران رسیده و بقیه سلبریتی های دوزاری بی ریشه.
Iran, Islamic Republic of
ای کاش قدری از شرافت و عزت نفس سلبریتی های فرانسوی رو سلبریتی های حقیر تازه به دوران رسیده ما داشتند که برای ویزا تن به هر کثافت و حقارتی دادند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
دردوبلای سلبریتی های فرانسوی بخوره تو سر بیسواد وطن فروشی مثل علی کریمی
Iran, Islamic Republic of
تجسم بی شرفی
خودشم تایید کرد کلاهبرداری رو