چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

هلاکت یک نظامی صهیونیست در جنوب فلسطین اشغالی

سه شنبه ۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 841917
یک نظامی صهیونیست در یکی از پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب فلسطین اشغالی به هلاکت رسید و آموزش نیروهای نظامی در این پایگاه تا پایان تحقیقات متوقف شد.
خودزنی صهیونیست‌ها یک سرباز را به کشتن داد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، یک نظامی صهیونیست در ساعات پایانی شامگاه دوشنبه (دیشب) در یکی از پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی در نقب (جنوب فلسطین اشغالی) به هلاکت رسید.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، صبح امروز (سه‌شنبه)، در بیانیه‌ای کوتاه و بدون اشاره به جزئیات بیشتر ادعا کرد این نظامی حین آموزش در یکی از پایگاه‌های نظامی منطقه نقب به ضرب گلوله نیروهای خودی به هلاکت رسیده است.

با این حال، سخنگوی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی گفت ارتش به همراه پلیس نظامی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده تا به زوایای پنهان این رویداد پی ببرد، از‌این‌رو دستور توقف آموزش تا پایان تحقیقات صادر شده است.

براساس آمار منابع انسانی ارتش رژیم صهیونیستی، ۴۴ نظامی صهیونیست طی سال ۲۰۲۲ کشته شدند که از این تعداد ۳ نفر در درگیری با نیروهای مقاومت در کرانه باختری به هلاکت رسیدند و ۱۴ تن دیگر خودکشی کردند.

آمار منتشرشده حاکی از آن بود که شمار تلفات ارتش رژیم صهیونیستی طی سال گذشته میلادی در مقایسه با سال ۲۰۲۱ افزایش یافته است، به‌نحوی که طبق داده‌های منتشرشده در سال ۲۰۲۱ و پیش از آن، ۳۱ نظامی صهیونیست در سال ۲۰۲۱ و ۲۸ نظامی در سال ۲۰۲۰ به هلاکت رسیده بودند.
https://jahannews.com/vdchzzn6q23nkwd.tft2.html
jahannews.com/vdchzzn6q23nkwd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *