پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۵

۲ پرونده جدید حسن روحانی در قوه قضائیه

دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 841154
کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تاکنون پرونده‌های زیادی را از تخلفات دولت روحانی به قوه قضائیه ارسال کرده است. دو پرونده درباره تخلفات حسن روحانی به قوه قضائیه ارسال شده است.
۲ پرونده جدید حسن روحانی در قوه قضائیه
به گزارش جهان نيوز به نقل از آرمان امروز، «نصرالله پژمانفر»، رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در حاشیه جلسه علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی طی نشست خبری درباره ترک فعل‌های دولت سابق، گفت:

«کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تاکنون پرونده‌های زیادی را از تخلفات دولت روحانی به قوه قضائیه ارسال کرده است.  دو پرونده درباره تخلفات حسن روحانی به قوه قضائیه ارسال شده که یک مورد درباره مداخلات وی در حوزه بورس است که خسارت‌های زیادی را به کشور وارد کرد. همچنین پرونده دیگر درباره مداخلات ارزی رئیس جمهور سابق است که این موضوع هم به قوه قضائیه ارجاع شده است.

تقاضای ما از رئیس قوه قضائیه آن است که با توجه به اینکه چند سال است این دو شکایت به دستگاه قضا ارسال شده است، هر چه زودتر به این پرونده‌ها رسیدگی شود.

دو پرونده درباره مداخلات رئیس جمهور سابق به قوه قضائیه ارسال شد.» پیشتر رییس جمهور سابق کشورمان در نامه ای به قوه قضاییه خواستار پیگیری حقوقی نسبت به اظهارات رحیم پور ازغدی نسبت به خود و همکارانش شد. رحیم پور ازغدی ا در یک سخنرانی گفته بود که علیرضا اکبری در ستاد روحانی فعالیت می‌کرد.
https://jahannews.com/vdcam6nay49ny61.k5k4.html
jahannews.com/vdcam6nay49ny61.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد علی
Iran, Islamic Republic of

لطفا دنبال سر تیتر های جذاب تری بگردید ...
Iran, Islamic Republic of
چوّ حاکم بر جامعه نشون میده برای اکثریت مردم خبری جذابتر از محاکمه حسن روحانی و برخی وزرای دولتش بعنوان بانیان اصلی تحمیل بدترین شرایط اقتصادی به کشور در طول سالهای پس از انقلاب نیست.
Iran, Islamic Republic of
باید هرچه زودتر محاکمه بشه.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ابعاد کارهای نکرده و خراب کرده دولت روحانی هنوز فاش نشده است باید بررسی و به مردم اعلام بشه
Iran, Islamic Republic of
....