سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

سرمربی استقلال امشب هم معرفی نمی‌شود؟/ کریمی:‌ هواداران چند روز بیشتر فرصت دهند

شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب: 840875
سرپرست باشگاه استقلال از هواداران این تیم برای انتخاب سرمربی آبی‌پوشان مهلت بیشتری خواست.
سرمربی استقلال امشب هم معرفی نمی‌شود؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سیدحجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال با انتشار پستی در صفحه شخصی خود انتخاب سرمربی آبی‌پوشان را به روزهای آینده موکول کرد و گفت در چند روز آینده سرمربی تیم به دور از التهاب انتخاب خواهد شد. متن منتشر شده در پست سرپرست باشگاه استقلال در زیر آمده است:

«هواداران فهیم و دلسوز باشگاه بزرگ استقلال در این مقطع زمانی مأموریت ما تدارک تیمی قدرتمند و در خور شأن و جایگاه استقلال است که بتواند از ناملایمات و بی‌عدالتی‌ها بگذرد و در جایگاه اصلی خود در ایران و آسیا قرار گیرد.

بی‌تردید این مهم با یک کادر فنی بادانش و تقویت تیم شایسته کنونی محقق خواهد شد. لزوم سازماندهی تیمی قوی در دوران پیش‌فصل انکارناپذیر است و مسئولان باشگاه علی‌رغم همه موانع پیش رو و مشکلاتی که از گذشته بر سر راه استقلال قرار گرفته، شبانه‌روز تلاش می‌کنند تیمی قدرتمند برای فصل جدید آماده و روانه مسابقات کنند.

دغدغه هواداران پرشمار باشگاه کاملاً قابل درک و مورد احترام است، چرا که ما نیز بخشی از جامعه بزرگ هواداران استقلال هستیم، اما این پروسه مهم قطعاً با اقدامات عجولانه و هیجانی محقق نخواهد شد. لذا از همه هواداران دلسوز می‌خواهیم با سعه صدر به خادمان خود در باشگاه فرصت دهند تا در چند روز آینده به دور از التهاب انتخاب اصلحی برای جایگاه سرمربیگری استقلال داشته باشند و همچون همیشه حمایت و پشتیبانی خود را از تیم محبوب‌شان دریغ ننمایند.

با احترام - سیدحجت کریمی».

https://jahannews.com/vdcjayeoiuqexoz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjayeoiuqexoz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *