جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۸

گفت و شنود/ مگه کوری؟!

چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 840589
چرا غربگراهای داخلی از سفر رئیس‌ جمهور به ونزوئلا، ماتم گرفته و اخم‌های‌شان توی هم رفته و گروهک‌های اپوزیسیون فراری، از عصبانیت مثل اسفند روی آتش جیلیز و ویلیز می‌کنند و بالا و پایین می‌پرند؟!
گفت و شنود/ مگه کوری؟!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: چرا غربگراهای داخلی از سفر رئیس‌ جمهور به ونزوئلا، ماتم گرفته و اخم‌های‌شان توی هم رفته و گروهک‌های اپوزیسیون فراری، از عصبانیت مثل اسفند روی آتش جیلیز و ویلیز می‌کنند و بالا و پایین می‌پرند؟!

گفتم: چرا عصبانی نباشند؟! موفقیت‌های رئیسی بدجوری اعصاب آنها را به هم ریخته است‌.

گفت: حق دارند! غربگراهای داخلی می‌گفتند دنیا در آمریکا و چند کشور اروپایی خلاصه می‌شود و منتظر بودند اجازه آب خوردن مردم هم از آن‌جا بیاید! و حالا می‌بینند که دولت جدید بدون برجام و FATF از ده‌ها سنگر عبور کرده است و اپوزیسیون خارج‌نشین هم که زیر دُم آمریکا لانه کرده بودند حالا می‌بینند این حیوون زبون‌بسته از ترس رَم کرده است و...

گفتم: خبرگزاری‌های غربی هم با وحشت نوشته‌اند جمهوری اسلامی بعد از حضور نظامی در منطقه و روابط اقتصادی با همسایگان خود و ‌شانگهای و بریکس حالا به پالایشگاه‌سازی فراسرزمینی در آن سوی دریاها در کوبا و نیکاراگوئه و ونزوئلا و... رسیده و میلیاردها دلار به ایران سرازیر می‌کند.

گفت: هفت پشت آمریکا و اروپا و پادوهای داخلی آنها هم به ذهن‌شان نمی‌رسید که از کجا ضربه می‌خورند!

گفتم: راهزنان به قلعه‌ای حمله کرده بودند. یکی از بالای قلعه سنگی‌ انداخت که به ملاج رئیس ‌راهزنان خورد و او را نقش زمین کرد و درحالی که خون از سر و صورتش جاری بود به نگهبان قلعه گفت؛ مگه کوری؟! سپر به این بزرگی رو نمی‌بینی که وسط مَلاجم می‌زنی؟!
https://jahannews.com/vdcbwgbw9rhbasp.uiur.html
jahannews.com/vdcbwgbw9rhbasp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مواظب توطئه های داخلی باشید..
مصرف کننده
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حسین اقا
مگر وضعیت اقتصادی،فرهنگی ،اجتماعی و سیاست خارجی و داخلی را نمی بینی؟
Iran, Islamic Republic of
عزیزم؛ ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است.برخی افراد معتقد بودند که باید حصاری دور کشور کشید و کاری به دیگر کشورها نداشت.اما اکنون تغییر نگرش داده شده و حتی اگر آمریکا هم شیطنت نکند دست دوستی او را میفشاریم.فعلا در ابتدای راهی جدید با دیدگاهی روشن داریم.صبورباشید.
قاسمی
Iran, Islamic Republic of
صبر کنید پول سرازیر بشه داخل این سرزمین ..هزینه کنید . اوضاع زندگی خوب بشه
Poland
حاج حسین مگه
اوضاع مملکت نمی بینی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
برای ناوهای آمریکا و متحدانش موقع برخورد موشک‌های نقطه زن سپاه با سر جنگی یک و نیم تنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هر چی پیش خودم میگم نظرات تو که چاپ نمیشه چرا به خودت زحمت میدی و وقت و هزینه ات را هدر میدی نشد که نشد. اما از حالا میشه و خواهد شد.