يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۱

زلنسکی: برای ضدحمله علیه روسیه آماده‌ایم

شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 839541
در ادامه پروپاگاندای کی‌یف و غرب در خصوص ضدحملات گسترده علیه روسیه، رئیس‌جمهور اوکراین مدعی شد این کشور آماده آغاز ضدحمله برای بازپس‌گیری اراضی خود است.
زلنسکی: برای ضدحمله علیه روسیه آماده‌ایم
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین در مصاحبه‌ای که شنبه منتشر شد، مدعی شد اوکراین آماده است ضدحمله برای بازپس‌گیری اراضی تحت کنترل روسیه را آغاز کند.

زلنسکی به روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» گفت: «نمی‌دانم چقدر طول میکشد و می‌تواند به شکل‌‌های مختلف پیش برود اما به شدت معتقدیم موفق خواهیم شد». وی تاکید کرد: می‌خواهیم این کار را انجام دهیم و آماده هستیم. 

 مقام‌های اوکراینی در روزهای اخیر پروپاگاندا در خصوص آغاز ضدحملات گسترده علیه ارتش روسیه را تشدید کرده‌اند و اخیراً زلنسکی بدون ارائه جزئیات گفت زمانبندی ضدحمله اوکراین تعیین شده است.

از طرف دیگر، «والری زالوژنی» فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین در یک ویدئوی یک دقیقه‌ای که سی‌ان‌ان از آن به عنوان یک پروپاگاندای نظامی یاد کرده و تنها در چند کلمه گفته که ضدحمله اوکراین علیه نیروهای روسیه قریب‌الوقوع است.

کی‌یف امیدوار است ضدحمله پویایی جنگ را که ۱۵ ماه از آن گذشته تغییر دهد. زلنسکی ماه پیش گفت اوکراین باید منتظر خودروهای زرهی قبل از آغاز ضدحمله باشد. 

هفته‌هاست رسانه‌های غربی از احتمال وقوع حمله متقابل اوکراین سخن می‌گویند. اوکراین به بهانه آماده شدن برای این ضدحمله در حال دریافت تسلیحات پیشرفته غربی شامل تانک و دفاع هوایی و آموزش نیروهایش است. 

رئیس‌جمهور اوکراین ضمن اذعان به این که چنین اقدامی می‌تواند بهایی سنگین داشته باشد، تاکید دارد کار بر روی ضدحمله مورد انتظار علیه نیروهای روسیه در حال انجام است و این اتفاق خواهد افتاد. 

او اخیراً در مصاحبه با بی‌بی‌سی درباره ضدحمله احتمالی کی‌یف علیه روسیه گفت ارتش این کشور به زمان بیشتری برای آماده‌سازی آن نیاز دارد. وی افزود: غیرقابل‌قبول است که حمله را اکنون آغاز کنیم زیرا جان افراد زیادی از دست خواهد رفت.
https://jahannews.com/vdchkwn6z23nxmd.tft2.html
jahannews.com/vdchkwn6z23nxmd.tft2.html
برچسب ها: اوکراین روسیه جنگ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
روسها به پناهگاه برودند!،زلنسکی ترمز بریده،داره میاد!!!!!.