جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱۵
سردار حاجی‌زاده:

هر فروند موشک خرمشهر می‌تواند ۸۰ هدف را منهدم کند/ اگر دخالت آمریکا و غرب نبود حداکثر یکسال بعد از فتح خرمشهر جنگ تمام بود/ آمریکا توان جنگ با ایران را ندارد؛ مردم مراقب فتنه‌های اقتصادی و فرهنگی باشند/ آذربایجان تهدیدی برای ما نیست؛ دست‌های پشت پرده مهم هستند/ فرماندهان هوافضای سپاه چگونه انتخاب می‌شوند؟

دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۷
کد مطلب: 839077
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: هنگام شلیک یک فروند موشک خرمشهر به منطقه هدف، تعداد ۸۰ هدف مورد اصابت قرار می‌گیرد و اگر ۱۰۰ فروند موشک به سوی سرزمین دشمن شلیک شود، این موشک‌ها به ۸ هزار راکت تبدیل شده و به اهداف اصابت می کند.
هر فروند موشک خرمشهر می‌تواند ۸۰ هدف را منهدم کند/ اگر دخالت آمریکا و غرب نبود حداکثر یکسال بعد از فتح خرمشهر جنگ تمام بود/ آمریکا توان جنگ با ایران را ندارد؛ مردم مراقب فتنه‌های اقتصادی و فرهنگی باشند/ آذربایجان تهدیدی برای ما نیست؛ دست‌های پشت پرده مهم هستند/ فرماندهان هوافضای سپاه چگونه انتخاب می‌شوند؟
گروه سیاسی جهان نيوز: سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران عصر دوشنبه ۸ خردادماه در جمع دانشجویان دانشگاه علم و صنعت گفت: ماهرچه در ارتباط با وقایع تاریخ انقلاب و حوادث بزرگ دفاع مقدس بدانیم هم به درد امروز و فردا و همه جوره مفید و واجب است.

به گزارش جهان نيوز، بخش هایی از اظهارات سردار حاجی زاده را در ادامه می خوانید:

**امروز عده‌ای در داخل کشور دشمنی دشمنان را نمی بینند چراکه نمی خواهند ببینند. اگر دخالت آمریکا و غرب نبود حداکثر بعد از یکسال از فتح خرمشهر جنگ تمام بود، آمریکایی‌ها خواستند جنگ ادامه پیدا کند. اگر دخالت آمریکا و غرب نبود حداکثر بعد از یکسال از فتح خرمشهر جنگ تمام بود، آمریکایی ها خواستند و جنگ ادامه پیداکند.

**روش آمریکا در ابتدا روش سخت و جنگی است. امروز چون توان مقابله نظامی و جنگ با ایران را ندارد رو به سوی جنگ نرم در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و رسانه ای آورده است و در سنوات مختلف تله‌های مختلفی را کشور ایران تدارک دیده اند. از جمله در زمان جنگ عراق و کویت که برای مقابله با صدام از کشورهای زیادی دعوت کردند، عده ای هم در کشور می گفتند اگر بجای حضرت آقا، حضرت امام خمینی (ره) بودند دستور جهاد می دادند ولی حضرت آقا با نهایت درایت فرمودند هردوطرف باطل هستند (صدام و آمریکا ) و اجازه جنگ ندادند.

**در بحث افغانستان و در دوران بوش که دیپلمات‌های ما را در افغانستان به شهادت رساندند باز هم برخی در داخل تلاش کردند عملیاتی انجام شود که رهبر انقلاب جلوی آن را گرفتند و فرمودند جنگ به صلاح ما نیست.

**در حال حاضر مردم بایستی مراقب فتنه‌ها و نقشه‌های آمریکا در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی رسانه ای باشند. چرا که آمریکا توان مقابله جنگ و در حوزه سخت با ایران را ندارد.

**به عنوان نمونه، موشک خرمشهر که توسط وزیر محترم دفاع رونمایی شد، یک موشک شلیک می شود و در منطقه هدف به ۸۰ هدف اصابت می کند و اگر ۱۰۰ فروند موشک شلیک شود در سرزمین دشمن به ۸ هزار راکت تبدیل می شود و به اهداف اصابت می کند

**مکنزی فرمانده سابق سنتکام که در سال‌های متوالی مقابل ایران ایستاد و جنگید می‌گوید که من شخصاً احترام زیادی برای برنامه‌های پهپادی، موشک‌های کروز و بالستیک ایران قائل هستم و می‌گوید آن‌ها ظرف ۱۰ سال با تلاش و جانفشانی به این توانمندی رسیده اند که این نشانگر نگین‌های جواهرات ایرانیان است.

**امروز توانمندی در حوزه صنعت دفاعی در شرایط تحریم در حوزه‌های مختلف پهپادی، موشکی، پدافندی، دریایی و زمینی رسیده ایم، و در حوزه صنعت دفاعی به لطف الهی به هیچ کشوری محتاج نیستیم. در دوران جنگ، صدای موشک، صدای گلوله‌های توپ، صدای هواپیماها، صدای آژیر و حمله هوایی و تکه تکه شدن بچه‌ها را می‌دیدیم و می‌شنیدیم، ولی امروز در عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی هیچ‌کدام از این موارد را مشاهده نمی‌کنیم.

**درباره نحوه انتخاب فرماندهان این نیرو، به عنوان مثال برای یک فرمانده منطقه موشکی از سه چهار سال قبل حداقل سه نفر برای این پست کاندید می‌شوند، زیر نظر گرفته شده و ماموریت‌های سخت به آن‌ها سپرده شده و در شرایط سخت قرار داده می‌شوند و از بین آن‌ها انتخاب می‌شوند و انتصاب فرماندهان و مدیران براساس شایسته سالاری است نه بر اساس توصیه و سفارش.

**در حال حاضر سه سری کادر در نیروی هوافضا می‌باشند که در صورت بروز هرگونه مشکل برای هر نفر، نفر بعدی جایگزین می‌شود که در سیستم مدیریتی کشور این‌گونه نیست. ما برای انتخاب فرماندهان و مدیران از بین کسانی انتخاب می‌کنیم که چندین با در شرایط سخت در معرض شهادت قرار گرفته اند. به عنوان مثال، شهیدان داود جعفری و مهدی لطفی که در سوریه به شهادت رسیدند از کاندیداهای مسئولان آینده در معاونت‌های نیرو بودند.

**در شرکت‌های دانش بنیان و پردیس شهید طهرانی مقدم تعداد زیادی از خانم‌ها حضور دارند و در موفقیت‌ها نیرو نقش دارند و به عنوان نمونه نرم افزار اولین رادار پدافند هوایی ساخته شده در کشور توسط یک خواهر اصفهانی طراحی شده است و در کشور بایستی در حوزه‌های مختلف از طرفیت جوانان نخبه استفاده شود.

**درخصوص مسئله درگیری مرزی با افغانستان این مسئله، مسئله پر اهمیتی نیست و توسط فراجا و مرزبانی در نقاط مرزی مدیریت می‌شود.

**در حوزه آذربایجان بایستی دست‌های پشت پرده را شناسایی کنیم. خود آذربایجان به عنوان تهدیدی برای ما مطرح نیست و مردم آذربایجان مسلمان و شیعه هستند. پشت پرده حوادث آذربایجان شیطنت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا است. دو کشور ایران و آذربایجان باهم دشمنی ندارند و در این حوزه نیز نگرانی وجود ندارد، ولی باید مراقب پشت پرده حوادث و سوء استفاده دشمنان بود.
https://jahannews.com/vdcbz9bwzrhbfgp.uiur.html
jahannews.com/vdcbz9bwzrhbfgp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا قوت ان شالله موفق و پیروز باشید سردار اجرتان با امام حسین ع
Iran, Islamic Republic of
ما شرمنده شهدا و این بزرگوار هاییم با این وضع حجاب جامعه.
United States
بقیه موارد خوبه..
Iran, Islamic Republic of
سردار ما فقط دنبال انتقام سخت شماییم
Iran, Islamic Republic of
خداروشکر. خداقوت
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت سردار حاجی زاده دوست و همراه و ادامه دهنده راه شهید حاج حسن طهرانی مقدم پدر هوا فضای ایران
کاظم
Iran, Islamic Republic of
اقتدار نشون بدید به این بربرها
Iran, Islamic Republic of
نژاد پرستی؟
Iran, Islamic Republic of
شرارت های روس ها و اروپایی ها بیشتر از آمریکا در جنگ ۸ ساله بود طبق آمار شوروی و فرانسه طی ۸ سال سه بار نیروی هوایی عراق را بازسازی کردند
علی اصغر چراغچی -جانباز
Iran, Islamic Republic of
الحمدالله ،ارزوی افزایش قدرت دفاعی ایران را خداوند خواستارم
ولی چرا در ماشین سازی و دیگر صنایع پیشرفتی نداریم؟
هاشم
Iran, Islamic Republic of
پس چرا با طالبان مدارا میکنید لااقل افغانّی های مقیم ایرانرا بیرون کنید تا کارگرها کار داشته باشند مگر جز ایناست.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
به اين بيچاره ها چه ربطي دارد ؟؟
يه مشت احمق فريب خورده دست به يك اقدام احمقانه زده اند چند نفر را شهيد كرده اند بخاطر يك درگيري مرزي و ناداني چند نفر كشور را در گير جنگ نبايد كرد مگر اينكه اين اقدامات مكرر رخ دهد و مقامات مربوطه كشور متجاوز هم عذر خواهي نكرده و اصرار بر تداوم اين قبيل عمليات ايضايي داشته باشند در آنصورت واكنش پشيمان كننده بصورت محدود ضروريست
دانا
Iran, Islamic Republic of
این روزها برخی خرده می گیرند که چرا به افغانستان حمله نمی کنیم کشوری که یک سرش به آمریکای جنوبی، یک سرش در خاورمیانه، یک سرش در شرق آسیا ، یک سرش در آفریقا و در حین حال در حال مچ انداختن با اروپایی ها و مبارزه با آمریکا و اسراییل است چرا باید وقتش را برای جنگ های بی فایده تلف کند؟.
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
من طرفدار نیروی بازدارنده برای دشمن هستم.شهادت شهید حسین فهمیده را در سال 1359فراموش نمی کنم.که با اشکان خود .ماجرای شهادت او وعمل انتحاریش را به زیر تانک شنیدم.دیگر طرفدار یک وجب از اشغال خاک کم نیستم درود بر مسوولیت دلسوز.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
سردار عزيز يك موشك هم طراحي كنيد كه بتواند 80 گرانفروش يا 80 دزد يا 80 محتكر را هدف قرار دهد تا مردم بعد 43 سال از اين همه نوسان قيمت اقلام ضروري زندگي نجات پيدا كنند و اقتصاد بسامان شود .