سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۲

۴۷۴ نماد بورسی در وضعیت قرمز و ریزشی

شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 838806
شاخص کل بورس امروز با اصلاح ۳۴۷۱۶ واحدی به جایگاه ۲ میلیون و ۳۱۱ هزار واحدی رسید.
۴۷۴ نماد بورسی در وضعیت قرمز و ریزشی
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، شاخص کل بورس با اصلاح ۳۴۷۱۶ واحدی به جایگاه ۲ میلیون و ۳۱۱ هزار واحدی رسید.

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۲۲۲ میلیارد تومان خروج نقدینگی حقیقی از این صندوق‌ها است. خروج نقدینگی از این صندوق می‌تواند نکته مثبتی برای بازار سهام باشد. صندوق‌های درآمد ثابت امروز نیز شاهد ۱۴۶ میلیارد تومان خروج نقدینگی بوده‌اند.

ارزش صف‌های خرید ۷۸۹ میلیارد تومان است که کاهش ۱۴۳ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی را نشان می‌دهد.این در حالی است که ارزش صف‌های فروش با افزایش ۱۶۴ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۶۱۵ میلیارد تومان قرار دارد.

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، ورود نقدینگی حقیقی (خرید حقیقی از حقوقی) به ارزش ۳۱۱ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. اما امروز برای دومین روز متوالی بازار شاهد خروج نقدینگی حقیقی به ارزش ۱,۲۳۸ میلیارد تومان بوده است. در یک هفته گذشته بر شدت خروج هم نسبت به میانگین ماهانه افزوده شده است.

در معاملات امروز بازار سرمایه ۴۷۴ نماد بورسی در وضعیت ریزشی قرار گرفتند و ۱۶۰ نماد بورسی در وضعیت مثبت قرار گرفتند.
https://jahannews.com/vdcawanai49nea1.k5k4.html
jahannews.com/vdcawanai49nea1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من حدود 50 میلیون تومان دو سال پیش بردم تو بورس حالا خدا را شکر 50 میلیون تومان دارم . اصلا جالبه تو کشور همه چیز 10 برابر شده حتی تولیدات این شرکتها 10 برابر شده اما اینها نه سود می دن نه ارزش شان بالا می رود!
Iran, Islamic Republic of
البته باز هم می گویم به آمریکا هیچ ربطی ندارد...خخخخخخخخخخخخ