يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

رگبار پراکنده باران در بیشتر مناطق کشور

شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 838757
یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.
رگبار پراکنده باران در بیشتر مناطق کشور
به گزارش جهان نيوز، کبری رفیعی در گفت‌وگو با میزان در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: طی روز‌های شنبه و یکشنبه در ساعات بعد از ظهر و اویل شب برای بخش‌هایی از شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی، سمنان، مازندران، بخش‌هایی از شمال شرق و شرق کشور و جنوب، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود که برخی ساعات گردو خاک را به همراه دارد.

وی ضمن اشاره به اینکه روز دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات شمال غرب کشور، ارتفاعات کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده باران همراه با وزش باد و رعدوبرق را شاهد هستیم، ادامه داد: روز سه شنبه علاوه بر این مناطق در ارتفاعات زاگرس مرکزی همین شرایط را انتظار داریم و طی ۲ روز آینده در بخش‌هایی از استان‌های غربی کشور احتمال پدیده گردوخاک وجود دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه آب‌های شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان هم طی روز‌های شنبه و یکشنبه مواج و متلاطم هستند که با توجه به این شرایط فعالان دریایی و صیادان باید تمهیدات لازم را در نظر بگیرند، در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران اظهار کرد: امروز در تهران وزش باد رخ می‌دهد و در ساعات بعد از ظهر با افزایش ابر و افزایش باد مواجه هستیم و خیزش گرد و خاک هم محتمل است.

 رفیعی بیشینه دمای امروز پایتخت را ۳۳ درجه و کمینه دمای فردا صبح تهران را ۲۱ درجه بالای صفر اعلام کرد و افزود: خنک‌ترین مرکز استان امروز همدان با دمای ۷ درجه، شهرکرد ۸ درجه و ارومیه و زنجان ۹ درجه بالای صفر بودند و گرم‌ترین مرکز استان هم دیروز اهواز با بیشینه دمای ۴۳ درجه بالای صفر پیش‌بینی شد.
https://jahannews.com/vdcftcdcew6dmea.igiw.html
jahannews.com/vdcftcdcew6dmea.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *