دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۴

افزایش قیمت‌ ارزها در مرکز مبادله/ دلار ۴۲ هزار و ۴۶۲ تومان شد +جدول

سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 838348
در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز سه‌شنبه ۲خرداد ماه، قیمت هر اسکناس دلار ۴۲ هزار و ۴۶۲ تومان و نرخ حواله دلار ۳۸ هزار و ۶۰۲ تومان اعلام شد.
قیمت دلار افزایش یافت +جدول
به گزارش جهان نيوز، بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز (سه‌شنبه 2 خرداد ماه) با افزایش نسبت به روز کاری قبل معادل 42 هزار و 462 تومان و قیمت حواله دلار 38 هزار و 602 تومان اعلام شد.

بر اساس گزارش تسنیم، در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو با افزایش نسبت به روز کاری قبل معادل 45 هزار و 886 تومان، و نرخ حواله یورو 41 هزار و 715 تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل 11 هزار و 562 تومان و نرخ حواله درهم نیز 10 هزار و 511 تومان اعلام شده است.

https://jahannews.com/vdcbawbwwrhbffp.uiur.html
jahannews.com/vdcbawbwwrhbffp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پس نتیجه مداخلات دولت و بانک مرکزی چه شد؟
Iran, Islamic Republic of
وقتی چهارتا سلبریتی کشور را به اینجا کشیدن کسی با آنها برخورد نمی کند وای به دلال دلار
Iran, Islamic Republic of
واقعا چهارتا سلبریتی باید بتوانند اینکار کنند پس دولت چکاره است؟
Iran, Islamic Republic of
فعلا که تورم اعلامی و رسمی به ۷۰ درصد رسیده که بالاترین عدد تورم از سال ۱۳۲۱ و زمان اشغال کشور توسط متفقین در جنگ جهانی دوم تاکنون است!!