شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

ایمن‌سازی ۲ ساختمان بحرانی در جنوب تهران

چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 837056
۲ مرکز بحرانی برج سفید افسریه و بازار مواد شیمیایی کیمیا در جنوب تهران ایمن‌سازی شد.
ایمن‌سازی ۲ ساختمان بحرانی در جنوب تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، محمد شیری شهردار منطقه 15،  اظهار کرد: طبق گزارشات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی از 129 مورد ساختمان ناایمن موجود، 7 مورد آن در محدوده منطقه 15 قرار دارد که با پیگیری‌های مدیریت شهری و رعایت الزامات ایمنی این تعداد به 5 مورد کاهش پیدا کرد.

وی به اقدامات انجام شده در راستای ایمنی برج سفید افسریه اشاره کرد و گفت: نصب نرده پنجره طبقات، نصب کلید 3 فاز مینیاتوری، نصب کلید حافظ جان، نصب تانکر آب پشت‌بام، فعال کردن فایرباکس، نصب ترمز جهت ایمن‌سازی پله‌ها و  تهیه و نصب کپسول اطفای حریق در طبقات  از جمله این اقدامات است.

شیری در ادامه به دومین محل ایمن‌سازی اشاره کرد و گفت: بازار مواد شیمیایی کیمیا نیز با نصب علایم ورود و خروج در بازار، نصب خاموش‌کننده‌های پودری  و آب دستی در مجموعه به تعداد کافی، جمع‌آوری ضایعات  زیر پلکان، استفاده از خاموش‌کننده‌های چرخدار پودر و co2، عقد قرارداد با شرکت مجری، پاکسازی بخشی از  محوطه جنب سوله‌ها و  جمع‌آوری نخاله‌ها و مواد شیمیایی از اکثر قسمت محوطه‌ها و مقابل درب مغازه‌ها رفع خطر شد.

شهردار منطقه 15  به برگزاری جلسات متعدد برای حل معضل چندین ساله  بازار گل با نهادهای ذیربط اشاره کرد و افزود: منطقه 15 یکی از بهترین مناطق تهران در بحث  هماهنگی و همسویی با سازمان آتش‌نشانی برای کاهش و رفع ساختمان‌های ناایمن بوده است.

وی تصریح کرد: شهرک گلها و نیز درمانگاه فاطمه زهرا(س) علیرغم نبودن در لیست مراکز بحرانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به دلیل حساسیت مکانی با تمهیدات و اقدامات لازم در حال ایمن‌سازی است.

شیری به 5 ساختمان بحرانی در محدوده منطقه 15 اشاره کرد و گفت: مراحل رفع خطر بنکداری خوانساری در دست اقدام است و مجتمع مسکونی امام رضا (ع)، شهرک شهید بروجردی، بازار گل امام رضا(ع)  و انبار چای نیز در حال پیگیری با نهادهای مربوطه است.
https://jahannews.com/vdcgnu973ak9wz4.rpra.html
jahannews.com/vdcgnu973ak9wz4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *