پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

برنامه های شهرداری تهران به مناسبت عید فطر

چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 834945
تمام مجموعه‌های فرهنگی شهرداری تهران، نظیر مجموعه فرهنگی تفریحی عباس آباد و برج میلاد ویژه برنامه‌های متنوع و شادی را برای ایام تعطیلی عید فطر تدارک دیده اند که جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود.
برنامه های شهرداری تهران به مناسبت عید فطر
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، مطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران درخصوص ویژه برنامه‌های مجموعه شهرداری تهران به مناسب تعطیلات عید فطر توضیحاتی را ارائه داد.

محمدخانی با بیان اینکه شهرداری تهران در پشتیبانی مهمترین رویداد ایام پایانی ماه مبارک رمضان نقش ویژه‌ای ایفا می‌کند، گفت: شهرداری تهران پشتیبانی امور مربوط به خدمات شهری، تبلیغات و اطلاع رسانی و حمل و نقل نماز عید فطر، در مجموعه مصلی امام خمینی (ره) را عهده دار است.

وی ادامه داد: افزون بر این، تمام مجموعه‌های فرهنگی شهرداری تهران، نظیر معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجموعه فرهنگی تفریحی عباس آباد و برج میلاد ویژه برنامه‌های متنوع و شادی را برای این ایام تدارک دیده اند که جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود.

سخنگوی شهرداری تهران مطرح کرد: در کنار ویژه برنامه‌های ایام تعطیلات، تمام برنامه‌های مدون ماه مبارک رمضان که در بوستان‌های سراسر شهر در حال برگزاری است در این دو روز تعطیلات نیز ادامه دارد.

گفتنی است، از ابتدای ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه‌های متنوعی در بوستان ملت، میدان آزادی، بوستان پلیس، آزادگان، ملت، نهج البلاغه، دریاچه خلیج فارس و برج میلاد در حال برگزاری است. همچنین ۲۰ برنامه ورزشی و تفریحی رایگان در دهکده‌های ورزشی پایتخت برگزار و با استقبال خوبی از سوی شهروندان و گردشگران مواجه شده است.
https://jahannews.com/vdcayynam49neo1.k5k4.html
jahannews.com/vdcayynam49neo1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *