شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۴

تولید نفت ایران ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار بشکه‌ در روز شد

سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 836917
آژانس بین‌المللی انرژی از کاهش ۱۴۰ هزار بشکه‌ای تولید روزانه نفت اوپک در مارس ۲۰۲۳ خبر داد و اعلام کرد تولید نفت ایران در این ماه بدون تغییر نسبت به ماه قبل در سطح ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار بشکه باقی مانده است.
تولید نفت ایران؛ ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار بشکه‌
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، آژانس بین‌المللی انرژی در جدیدترین گزارش ماهانه خود از بازار نفت جهان، کل تولید نفت اوپک در سومین ماه سال میلادی جاری را 29 میلیون و 90 هزار بشکه در روز اعلام کرده است.

مجموع تولید نفت 13 عضو اوپک در مارس 2023 نسبت به ماه قبل از آن 140 هزار بشکه در روز کاهش داشته است.

بر اساس این گزارش تولید نفت 8 عضو اوپک از جمله ایران در مارس امسال تغییری نسبت به ماه قبل نداشته، 4 کشور با کاهش تولید مواجه شده‌اند و تنها تولید ونزوئلا در این ماه نسبت به ماه قبل افزایش داشته است.

تولید نفت خام ایران در مارس امسال 2 میلیون و 650 هزار بشکه در روز اعلام شده است. ایران در ماه قبل هم همین میزان نفت تولید کرده بود. ایران در نخستین ماه سال جاری میلادی 2 میلیون و 630 هزار بشکه در روز نفت تولید کرده بود.

الجزایر، آنگولا، عراق و نیجریه چهار کشوری هستند که تولیدشان در ماه مارس کاهش یافته است و تولید ایران، عربستان، کنگو، گینه استوایی، گابن، کویت، امارات و لیبی ثابت مانده است.
https://jahannews.com/vdcb80bwzrhbf9p.uiur.html
jahannews.com/vdcb80bwzrhbf9p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
میزان فروش روزانه رو هم اعلام بفرمایید.
Iran, Islamic Republic of
پولش کجا میره که وضعیت معیشت مردم اینگونه است؟
Iran, Islamic Republic of
پس چرا دلار پایین نمیاد
United States
می فروشه اما یا مفت یا پولش را نمی گیره!!!