دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

قیمت مرغ افزایش یافته؟

دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب: 836102
دبیرکانون مرغداران گوشتی گفت: درباره قیمت مرغ با وزارت جهاد کشاورزی صحبت هایی شده و بر سر قیمت هم به توافق رسیدیم اما این قیمت هنوز در ستاد تنظیم بازار تصویب نشده است.
قیمت مرغ افزایش یافته؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، عطااله حسن‌زاده عضو هیأت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی کشور درباره لزوم واگذاری اختیارات تولید و تنظیم بازار گوشت مرغ به اتحادیه‌ها گفت: با واگذاری اختیارات تولید و تنظیم بازار به اتحادیه‌ها، قطعاً شاهد مدیریت بهینه بازار خواهیم بود.

وی ادامه داد: با این اقدام مطمئناً تولیدکنندگان و مصرف کنندگان شرایط بهتری را پشت سر خواهند گذاشت.

وی درباره مباحث مطرح شده پیرامون قیمت گوشت مرغ گفت: با توجه به بالا رفتن هزینه‌های تولید در چند ماه گذشته، قیمت مرغ زنده درب مرغداری ۵۲ هزار تومان و قیمت گوشت مرغ برای مصرف کنندگان حداکثر ۷۳ هزار با شرط ثابت بودن قیمت نهاده‌ها در طول یک سال تعیین شد.

حسن‌زاده در ادامه افزود: دامنه قیمت جوجه یکروزه نیز بین ۱۵ هزار و ۹۰۰ تا ۱۶ هزار و ۹۰۰ برای تحویل به مرغداران معین شد.

تصویب افزایش قیمت مرغ هم تکذیب شد
پرویز فروغی دبیرکانون مرغداران گوشتی در گفتگو با تسنیم اظهار داشت: مرغداران مذاکراتی با وزارت جهاد کشاورزی برای افزایش قیمت مرغ داشته‌اند و  نرخ جدید مرغ در حال بررسی است و بعد از آن به ستاد تنظیم بازار ارسال می شود.

وی افزود: مصوبه ای برای افزایش قیمت مرغ وجود ندارد  اما بر سر نرخ جدید با وزارت جهاد کشاورزی توافق شده است.

دبیرکانون مرغداران گوشتی ادامه داد: نرخی که برای هر کیلوگرم مرغ در وزارت جهاد کشاورزی توافق شده 52 هزار تومان درب مرغداری است اما این نرخ هنوز مصوبه ستاد تنظیم بازار را ندارد.

شهیاد آبنار مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی نیز در گفتگو با تسنیم درباره  ادعای اتحادیه میهن درباره توافق درباره افزایش قیمت تخم مرغ اظهار داشت: چنین موضوعی صحت ندارد و در صورتی که مرغداران هرگونه افزایش قیمتی داشته باشند به صورت تعزیراتی با آنها برخورد می شود.

بنابراین گزارش تشکل های مربوط به مرغ گوشت، تخم مرغ و جوجه یک روزه امروز به طور هم زمان اقدام به اعلام خبر افزایش قیمت محصولات خود کردند.
https://jahannews.com/vdchv-n6i23nxzd.tft2.html
jahannews.com/vdchv-n6i23nxzd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پس بایدیارانه اضافه کنن چون مبنا قیمت مرغ 60 هزار بود