يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۲
۷

رئیس آگاهی سراوان و همسرش به شهادت رسیدند + عکس و جزئیات

يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 835908
تیراندازی افراد مسلح ناشناس به سمت خودروی رئیس پلیس آگاهی شهرستان سراوان منجر به شهادت وی و همسرش شد.
رئیس آگاهی سراوان و همسرش به شهادت رسیدند + عکس و جزئیات
به گزارش جهان نيوز به نقل از نورنیوز، تیراندازی افراد مسلح ناشناس به سمت خودروی رئیس پلیس آگاهی شهرستان سراوان منجر به شهادت وی شد.

به‌دنبال حمله مسلحانه به سرهنگ شهرکی، رئیس پلیس آگاهی شهرستان سراوان که منجر به شهادت او شد با توجه به جراحت وارده به همسر ایشان در این حادثه، همسر شهید شهرکی نیز دقایقی پیش بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: در ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه صبح امروز رئیس پلیس آگاهی انتظامی سراوان در حالی که با خانواده اش در یکی از خیابان‌های شهرستان در حال تردد بودند، توسط معاندین به صورت ناجوانمردانه ترور شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در این حمله ناجوانمردانه سرگرد علیرضا شهرکی رئیس آگاهی شهرستان سراوان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همسر وی نیز که مورد اصابت گلوله قرار گرفت به بیمارستان منتقل شد و وضعیت عمومی وی وخیم می‌باشد.
 

وی در ادامه به حضور تیم‌های پلیس‌های تخصصی در محل حادثه به منظور شروع تحقیقات تخصصی و شناسایی و دستگیری عوامل معاند خبر داد.

در پایان سردار جلیلیان این ضایعه را به مقام معظم رهبری مدظله العالی، مردم شریف، کارکنان انتظامی و خانواده معظم شهید عزیز تسلیت گفت.
https://jahannews.com/vdcawmnaa49neo1.k5k4.html
jahannews.com/vdcawmnaa49neo1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
روحش شاد
حیف این انسانها
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا خناسان شکست خورده در اغتشاشات پاییز پارسال دست به کار شده اند و اینبار ترورهای مسلحانه و خشن خیابانی را شروع کرده اند
Iran, Islamic Republic of
هنوز دشمن را دست کم گرفتیم
Iran, Islamic Republic of
مماشات تا کی ؟.
Iran, Islamic Republic of
خدا بیامرزش.
امیر
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض سلام و تسلیت به خانواده گرامی این شهید بزرگوار و همسرش ، نیروی فراجا و مردمان با غیرت و شریف ایران ، باید زودتر از اینها با عوامل قاتلان و حرامیان بصورتی گسترده برخورد میشد .
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه قاچاقچیا و اشرار و زورگیرا با این عفوها و اعداما پایین جسور شدند.ضمنا استان س وب اصلا ایشون نباید عادی و با همسرش تردد می کرد