سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

جزئیات هشدار ایران به زیردریایی امریکایی

پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 835085
اینکه زیر دریایی آمریکایی حریم مرزی ما را نقض کرده است را به مبادی بین‌المللی منعکس خواهیم کرد و باید جوابگو باشند و اینگونه حضور غیرموجه و خطرناک همه را به چالش می‌کشد و مسئولانشان باید پاسخگو باشند.
جزئیات هشدار ایران به زیردریایی امریکایی
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، امیردریادار ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش، در گفت‌وگویی با شبکه خبر گفت: زیردریایی آمریکا در سکوت کامل و در زیر آب در حال نزدیک شدن و عبور بود که زیردریایی تمام ایرانی «فاتح» آن را رصد و مجبورش کرد به سطح آب بیاید و مسیر تنگه را از سطح آب عبور کند.

وی ضمن اشاره به اینکه این زیر دریایی مقداری وارد آب‌های سرزمینی ما شد که هشدار لازم به آن داده شد و سپس با یگان همراهش مسیرشان را تغییر و تصحیح کردند، ادامه داد: این زیردریایی تلاشش را کرده بود که در سکوت کامل عبور کند که قابل دیدن با چشم نباشد اما تجهیزاتی که فاتح در اختیار دارد توانست آن را به راحتی رصد کند.

 فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: اینکه این زیردریایی حریم مرزی ما را نقض کرده است را به مبادی بین‌المللی منعکس خواهیم کرد و باید جوابگو باشند و اینگونه حضور غیرموجه و خطرناک همه را به چالش می‌کشد و مسئولانشان باید پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه باید برابر قوانین از آبراه‌های بین المللی عبور و مرور داشته باشند، متذکر شد: زیردریایی آمریکایی هسته ای( فلوریدا) و به روزترین زیردریایی هسته‌ای آمریکا بوده است.
 
https://jahannews.com/vdcg7n97nak9wz4.rpra.html
jahannews.com/vdcg7n97nak9wz4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *