يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
۴

دپو غیر قانونی هزار کیسه آرد یارانه‌ای

سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب: 834865
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از کشف ۱۰۰۰ کیسه آرد دپو شده در جنوب تهران خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال اعلام کردند.
دپو غیر قانونی هزار کیسه آرد یارانه‌ای
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سرهنگ "پیمان لطیفی" سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: ساعت ۱۱:۰۰ بیست و هشتم فروردین ماه سال جاری در ادامه طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با دپوی غیر قانونی، طی دریافت خبری ماموران از دپوی آرد غیر قانونی در محدوده بلوار "الغدیر" یافت آباد مطلع و تیمی از ماموران کلانتری ۱۵۱ این پلیس سریعا برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: با حضور ماموران در محل مشخص شد متهم با خرید کیسه آرد یارانه‌ای و انتقال آن به یک انبار کالا، با بسته بندی دوباره آن، آرد‌های خریداری شده را با قیمت آزاد وارد بازار می‌کند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ به هماهنگی‌های قضائی و بازرسی از این مکان اشاره کرد و گفت: در بازدید از این مکان ۱۰۰۰ کیسه آراد رایانه‌ای کشف و کارشناسان ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی اظهار داشت: در این عملیات یک نفر متهم ۴۶ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان با تأکید بر مبارزه هدفمند و فراگیر پلیس با دپوی غیر قانونی کالا به منظور حمایت پایدار از تولید ملی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده چنین مواردی در سطح شهر، موضوع را برای بررسی تخصصی از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.
 
https://jahannews.com/vdcb0abwsrhbfwp.uiur.html
jahannews.com/vdcb0abwsrhbfwp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باید بررسی کنند ببینند این شخص آردهای یارانه ای را چگونه و از چه مرجع و شخصی تحویل میگرفته.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اون افرادي كه اين آرد ها به اين شخص فروخته اند بايد دستگير شوند و جريمه كه قوت لايموت مردم را به اين فرد فروخته اند .
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده نيروي انتظامي بايد يك طرحي مثل طرح رعد كه براي برخورد با اراذل و اوباش اجرا كردند در مورد انبارها هم بدون اطلاع قبلي اجرا كنند ..
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اين شخص ميتونه سر نخ خوبي باشه براي كشف و شناسايي افراد نفوذ كرده يا نانوايي هاي خلاف كار كه كيسه هاي آرد روزي مردم را فروخته اند