پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

دلایل افزایش جمعیت گربه و کبوتر در پایتخت

جمعه ۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب: 832760
سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران درخصوص دلایل افزایش جمعیت پرندگانی مانند کبوتر یا جمعیت حیواناتی مانند گربه و سگ در شهر تهران توضیح داد.
دلایل افزایش جمعیت گربه و کبوتر در پایتخت
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، حلیاسادات حسینی شکرابی درخصوص افزایش جمعیت کبوتران در شهر تهران گفت: رویکردهای افرادی که دغدغه محیط زیست دارند سبب این موضوع شده است. این افراد علاقه‌مند به محیط زیست هستند اما مسیر را به درستی نمی‌روند درحالی که اکوسیستم‌ها باید شرایط طبیعی خود را طی کنند.

وی ادامه داد: برخی افراد حامی حیوانات فکر می‌کنند اگر به حیوانات غذا بدهند به آنها لطف کردند اما این درحالی است که برخی از غذاها برای حیوانات مضر است و می‌تواند سلامت آنها را به خطر بیاندازد. گاهی شهروندان برای جلوگیری از اسراف باقی‌مانده غذای خود را به حیوانات شهری می‌دهند و می‌بینید در برخی بوستان‌های بزرگ مانند پارک شهر یا بوستان لاله با افزایش جمعیت گربه روبه‌رو هستیم.

حسینی با اشاره به آموزش‌هایی که برای خانواده‌ها در سراهای محلات برای حمایت از حیوانات شهری داده می‌شود، گفت: آگاهی نسبت به برخورد با حیوانات شهری می‌تواند در حل این مشکل یاری برساند.
 
https://jahannews.com/vdcd9x0jzyt0s56.2a2y.html
jahannews.com/vdcd9x0jzyt0s56.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *