چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

حمله سایبری به زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی

جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 834408
بر اساس اعلام رسانه‌ها، حمله سایبری گسترده‌ای به زیرساخت‌های خدماتی و اقتصادی رژیم صهیونیستی روی داده است.
حمله سایبری به زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، رسانه‌ ها امروز از وقوع حمله سایبری گسترده به زیرساخت‌ های خدماتی و اقتصادی رژیم اشغالگر قدس همزمان با روز جهانی قدس خبر می‌ دهند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع صهیونیستی هم اعلام کردند که گروه هکری «آنانیموس سودان» از حمله سایبری گسترده به بانک‌ های رژیم صهیونیستی خبر داده است.

بر اساس اعلام این رسانه، گروه هکری مذکور در این باره خبر داد که تا این لحظه سایت بانک‌ های مزراحی، دیسکانت، بن لئومی و بانک قدس هدف حمله قرار گرفته و از دسترس خارج شده‌ اند.

از سوی دیگر، شبکه المیادین دیروز پنج‌شنبه گزارش داده بود: حملات سایبری علیه زیرساخت‌ های حیاتی اسرائیل به ویژه شرکت پست که از چند روز پیش آغاز شده، همچنان ادامه دارد.

در پی این حملات گسترده، شرکت پست اسرائیل مجبور شده بخشی از سیستم‌های خود را به طور اجباری از فعالیت خارج کند تا مورد حمله بیشتر هکرها قرار نگیرد.

شرکت پست اسرائیل با صدور بیانیه‎‌ای ضمن اعلام عدم فعالیت بخش‌هایی از این شرکت خدمات‌رسانی، عنوان کرده است که فعالیت سیستم‌های مختل شده و از کار افتاده در چند روز آینده از سرگرفته خواهد شد.

در روزهای اخیر سازمان‌ها و موسسات زیرساختی رژیم صهیونیستی به طور گسترده هدف حملات سایبری از نقاط مختلف جهان قرار گرفته است.

برخی از این هکرها خود را از سودان، ترکیه و دیگر کشورهای جهان معرفی کرده و عنوان کرده‌‎اند که در راستای حمایت از ملت مظلوم فلسطین اقدام به انجام این حملات سایبری علیه رژیم صهیونیستی گرفته‌اند.
https://jahannews.com/vdce7e8vvjh8xei.b9bj.html
jahannews.com/vdce7e8vvjh8xei.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *