شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

کان: ۴۰ موشک از غزه به سمت اسرائیل شلیک شد

جمعه ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 833726
شبکه عبری «کان» گزارشی درباره پاسخ مقاومت به حملات رژیم اشغالگر منتشر و در آن اعلام کرد که ۴۰ موشک به سوی شهرک‌های صهیونیست پرتاب شده است.
کان: ۴۰ موشک از غزه به سمت اسرائیل شلیک شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، صبح امروز (جمعه، هفتم آوریل) شبکه صهیونیستی «کان» گزارش داد که شب گذشته ۴۰ فروند موشک از نوار غزه به سمت شهرک‌های اشغالی شلیک شد.

طبق گزارش خبرگزاری «آناتولی»، این تلویزیونی عبری‌زبان در صفحه توئیتری خود نوشت: «۴۰ موشک در طول شب به سمت جنوب شلیک شد».

کان در ادامه گزارشش مدعی شد: حدود نیمی از این موشک‌ها توسط سامانه «گنبد آهنین» رهگیری شده و نیمی دیگر در مناطق باز سقوط کرده است.

با وجود این ادعای رسانه‌ای صهیونیست‌ها اما در درگیری‌های شب گذشته و بامداد امروز پس از شلیک رگبارهای موشکی گروه‌های مسلح فلسطینی، در پاسخ به حملات جنگنده‌های اسرائیلی به اهدافی در نوار غزه، چند بار آژیرهای هشدار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین به صدا درآمد.

مقامات رژیم صهیونیستی حتی پناهگاه‌هایی را در شهرک‌های جنوب، شمال و مرکز اراضی‌ اشغالی از جمله اطراف تل‌آویو باز کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی از شب گذشته اعلام کرد که حملاتش به نوار غزه را آغاز کرده است. شبکه خبری الجزیره نیز گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در اولین حملات خود یک پایگاه وابسته به مقاومت فلسطین در نوار غزه را هدف قرار دادند.

رسانه‌های محلی نیز گزارش دادند که پس از تجاوز رژیم اشغالگر، گروه‌‌های مقاومت فلسطینی در پاسخ به حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، به سوی شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه راکت شلیک کردند.
 
https://jahannews.com/vdcgxw973ak9wu4.rpra.html
jahannews.com/vdcgxw973ak9wu4.rpra.html
برچسب ها: موشک غزه اسرائیل
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *