سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۱

تداوم رویکرد دوگانه آمریکا/ بایدن به مناسبت عید نوروز باز هم ژست حمایت از مردم ایران گرفت

سه شنبه ۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 832505
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در تداوم سیاست‌های دوگانه ضد ایرانی به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز، بار دیگر با دخالت در امور داخلی ایران و تکرار ادعاها، بدون کوچکترین اشاره‌ای به تحریم‌های ضد ایرانی واشنگتن، مدعی حمایت از مردم ایران شد.
پیام نوروزی گستاخانه بایدن برای مردم ایران
به گزارش جهان نيوز، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی و پیش از فرار رسیدن سال نو هجری شمسی در تداوم سیاست ها و رویکردهای دوگانه واشنگتن علیه جمهوری اسلامی ایران مدعی شد: امریکا به حمایت از همه ایرانی ها که با اعتقاد و شجاعت خود به جهان الهام می‌بخشند، ادامه خواهد داد. ما به همراه با شرکای خود، همچنان مقامات ایرانی را مسئول حملاتشان علیه مردم این کشور می‌دانیم.

بر اساس گزارش ایرنا، بایدن که به همراه همسرش جیل بایدن در مراسمی به مناسبت عید نوروز در کاخ سفید حضور یافته بود، و نیز پیامی نوروزی صادر کرد، گفت: امروز، من و همسرم جیل برای همه کسانی که نوروز را در سراسر آمریکا و سراسر جهان از خاورمیانه گرفته تا آسیای مرکزی و جنوبی، قفقاز و اروپا جشن می‌گیرند, پیام بهترین آرزو ها ارسال می کنیم.

رئیس جمهور آمریکا با سوء استفاده از فرصت عید نوروز بار دیگر با دخالت در امور داخلی ایران اضافه کرد: تعطیلات نوروز خانواده‌ها را دور سفره هفت سین گرد هم می‌آورد تا سال گذشته را مرور کرده و با امید به سال آینده نگاه کنند. نوروز امسال در زمان سختی برای بسیاری از خانواده‌ها فرا می‌رسد درحالی که آنها بیش از هر زمان دیگری به امید نیاز دارند. این شرایط سخت برای زنان ایرانی است که برای تحقق حقوق بشر و آزادی‌های اساسی خود مبارزه می‌کنند.

وی ادعا کرد: همانطور که به استقبال فصل بهار, رویش و شرایط جدید می‌رویم، ما در کاخ سفید سفره هفت سین خود را تزئین کرده‌ایم تا امیدهایمان را برای سال جدید را نشان دهیم. ما به همراه مردم آمریکا در سرتاسر جهان, تنوع فرهنگ‌ها را جشن می‌گیریم.

برای همه کسانی که سال نو را جشن می‌گیرند عید شما مبارک می‌گوییم و آرزو می‌کنیم سالی پر از آرامش و موفقیت داشته باشید.
https://jahannews.com/vdcawunam49nem1.k5k4.html
jahannews.com/vdcawunam49nem1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناصری
Iran, Islamic Republic of
بایدن غلط کرده.