دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۵

شاخ مجازی در ارومیه بازداشت شد‌

جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 831557
یکی از فعالان اینستاگرامی شهر ارومیه که در اتفاقات اخیر دنبال التهاب آفرینی در میان مردم بود، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) بازداشت شد.
شاخ مجازی در ارومیه بازداشت شد‌
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، روز گذشته و در ادامه برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت روانی مردم در فضای مجازی، یکی از بلاگرهای اینستاگرامی با بیش از 700 هزار دنبال‌کننده از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) بازداشت شد.

به دنبال این بازداشت، صفحه اینستاگرامی این بلاگر نیز مسدود و تمامی پست‌های وی حذف شد.

این بلاگر، در طول مدت فعالیتش ضمن توهین به اقشار مختلف جامعه از خبرنگار تا ماموران انتظامی، در اتفاقات اخیر جامعه نیز دنبال التهاب‌آفرینی و برهم زدن فضای روانی بود.

تحلیل‌های غلط، انحراف افکار عمومی و نیز تشدید نگرانی خانواده‌ها از جمله مواردی بود که در ایام اخیر توسط این بلاگر منتشر شده بود و به همین دلیل نیز مورد برخورد قانونی قرار گرفت.

سربازان گمنام امام زمان(عج) در آذربایجان‌غربی، در روزهای اخیر برخوردهای سختی با برخی عوامل برهم زننده امنیت روانی در جامعه انجام داده‌اند که بازداشت و انسداد پیج این بلاگر جزو همین موارد بوده است.
 
https://jahannews.com/vdcgnq97uak9wn4.rpra.html
jahannews.com/vdcgnq97uak9wn4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
کامل و تمام در این اینستاگرام را ببندید
Iran, Islamic Republic of
اعدام
United States
پیجش را ببندید.
Iran, Islamic Republic of
اگر می شود پیج اینستا گرام مسدود و صفحاتش حذف شود .
ب
Iran, Islamic Republic of
چرا امثال علی کریمی و .... شیفته رو دیپورت نکردن ایران ...!!?>