جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بدل اندازی به طلافروشی‌ها/ متهم دستگیر شد

يکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 830336
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری بدل انداز در بازار طلا فروش‌های شهرری خبر داد.
بدل اندازی به طلافروشی‌ها/ متهم دستگیر شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری بدل انداز در بازار طلا فروش های «شهرری» به همراه شناسایی ۴ مالباخته، خبر داد.

سردار «دوستعلی جلیلیان» در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره بدل اندازی در بازار طلا فروش های «شهرری» موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۷۲ حرم حضرت عبدالعظیم(ع) قرار گرفت.

 وی افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی و بازبینی دوربین های مداربسته و بررسی بانک اطلاعات مجرمین هویت و مخفیگاه متهم در محدوده شهرستان «ری» شناسایی شد.

 این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: پس از انجام هماهنگی‌های لازم روز گذشته تیم های عملیاتی به موقعیت اعزام و در یک عملیات متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم اموال مسروقه به ارزش۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان با اشاره به اینکه تاکنون ۴ مالباخته سارق سابقه‌دار را مورد شناسایی قرار داده اند افزود: متهم پس از تشکیل پرونده و اعتراف به بزه ارتکابی به دادسرا اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شد.
https://jahannews.com/vdcaewnai49nee1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaewnai49nee1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *