دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

با هتل های ارزان یزد آشنا شوید

سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب: 831391
یزد به عنوان یکی از شهرهای زیبای ایران به حساب می آید که هرساله در ایام مختلف سال، پذیرای علاقه مندان بسیاری است.
 
یکی از اصلی ترین دغدغه های مسافران، یافتن هتلی ارزان و باکیفیت در این شهر است، به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفتیم هتل پارسیان یزد را معرفی و توضیحاتی درمورد تاریخچه، امکانات و قوانین این مجموعه به شما ارائه دهیم.
 
 
تاریخچه
هتل پارسیان که با نام اسپین رز(طلای سفید) نیز شناخته می شود، یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین هتل های شهر یزد به حساب می آید که در سال 1352 به بهره برداری رسیده است. این هتل زیبا در فضایی قریب به 25 هزار مترمربع در خیابان جمهوری اسلامی واقع شده است.
 
مجموعهٔ گفته شده در سال 1396 با هدف افزایش بهره وری و بهبود خدمات بازسازی شد. در حال حاضر زیر نظر مجموعه هتل های پارسیان مشغول به فعالیت است.
 
از اصلی ترین ویژگی های این هتل که علاقه مندان زیادی را به خود جلب می کند، مجموعهٔ باغ زیبایی است که ساختمان اصلی هتل در آن قرار دارد.
 
دسترسی به اماکن عمومی
هتل پارسیان یزد به دلیل موقعیت مناسب جغرافیایی، دسترسی بسیار خوبی به اماکن عمومی و مهم شهر دارد. در ادامه به برخی از از این دسترسی ها اشاره و فاصلهٔ زمانی تا هتل را ذکر می کنیم.
 
فاصله از فرودگاه 10 دقیقه؛
 
فاصله از آتشکدهٔ زرتشتیان یزد 8 دقیقه؛
 
فاصله از زندان اسکندر 7 دقیقه (پیاده روی)؛
 
فاصله از بقعه سید رکن الدین 7 دقیقه (پیاده روی).
 
امکانات و مشخصات هتل
هتل پارسیان یزد تمام امکانات اولیهٔ موردنیاز برای یک مسافرت راحت و بی دغدغه را در اختیار شما قرار می دهد.شما می توانید از پارکینگ اختصاصی، کافی شاپ، لاندری روم، کافی نت و خدمات تاکسی سرویس این هتل برای انجام امور روزانه خود استفاده کنید.
 
این مجموعه دارای رستورانی بسیار شیک و زیبا است که ظرفیت پذیرایی از 95 نفر را دارد و مسافران می توانند برای صرف صبحانه، ناهار و شام از خدمات آن استفاده کنند.
 
از مهم ترین ویژگی های این هتل، می توان به رستوارن سالن مدرن پارسه این هتل اشاره کرد که با ظرفیت 200نفره، یکی از بهترین سالن های این شهر به حساب می آید.
 
شما می توانید از این سالن، برای برگزاری مراسم های مذهبی و جشن های مختلف استفاده کنید.
 
 
بررسی امکانات و مشخصات اتاق ها
این هتل دارای 32 اتاق است که شما می توانید با توجه به نیاز خود، یکی از اتاق های یک تخته باغ، دو تخته باغ، دو تخته تویین یا سه تخته آن را انتخاب کنید.
 
توجه داشته باشید کلیهٔ اتاق های این مجموعه، دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی، کمد لباس،کولر آبی و شوفاژ است.
 
مسافران نمی توانند برای هیچ کدام از اتاق های این مجموعه درخواست تخت اضافه کنند.
 
اگر قصد دارید از امکانات بی نظیر این مجموعه که در شهر زیبای یزد واقع شده است استفاده کنید، کافی است به سایت فلای تودی مراجعه کرده، تاریخ سفر و نوع اتاق مدنظرتان را انتخاب و با چند کلیک ساده هزینهٔ رزرو هتل را پرداخت کنید.
 
قوانین هتل پارسیان یزد
این هتل یکی از مجموعه هایی است که اهمیت ویژه ای برای اجرای درست قوانین و مقرارات قائل است، به همین دلیل برخی از قوانین مهم را با شما در میان می گذاریم:
 
قوانین عمومی
توجه به این قوانین می تواند از بروز مشکل هنگام پذیرش جلوگیری کند:
 
اگر مهمان خارجی قصد اقامت در هتل را داشته باشد باید هزینهٔ بیشتری برای رزرو اتاق پرداخت کند. برای این منظور باید از مسئولین هتل درمورد تعرفهٔ پذیرش مهمان خارجی سوال کنید.
 
جهت پذیرش حتماً باید کارت ملی و شناسنامه عکس دار به همراه داشته باشید.
 
در صورت ارائه صیغه نامه معتبر، پذیرش شما در هتل انجام می شود.( ارائه کارت ملی و شناسنامهٔ عکس دار ضروری است)
 
قوانین پذیرش
پذیرش مهمان های خارجی در صورتی ممکن است که مدارک معتبر از طرف مسافر ارائه شود.
 
هتل هیچ گونه تعهدی برای تحویل اتاق قبل از ساعت 14 به مسافران ندارد.
 
در هنگام تحویل دادن اتاق، کلیهٔ امکانات توسط پرسنل هتل چک می شود و در صورت خرابی یا آسیب، جریمهٔ آن از مسافر دریافت می گردد.
 
ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.
 
 
قوانین کنسلی
اگر قصد کنسل کردن اتاق رزروشده در این هتل را دارید، حتماً قوانین زیر را با دقت مطالعه کنید:
 
اگر 20 روز قبل از موعد مقرر اقدام به کنسل کردن رزرو خود کنید، هتل جریمه ای از شما دریافت نمی کند.
 
اگر 11 روز قبل از موعد مقرر اقدام به کنسل کردن رزرو خود کنید، 20% از مبلغ پرداختی شما کسر و مابقی به شما عودت داده می شود.
 
اگر 6 روز قبل از موعد مقرر، اقدام به کنسل کردن رزرو خود کنید، 30% از مبلغ پرداختی شما کسر و مابقی به شما عودت داده می شود.
 
اگر 48 ساعت قبل از ورود به هتل اقدام به کنسلی رزرو خود کنید، 50% از مبلغ پرداختی شما کسر و مابقی به شما عودت داده می شود.
 
اگر 24 ساعت قبل از ورود به هتل اقدام به کنسلی رزرو خود کنید، 70% از مبلغ پرداختی شما کسر و مابقی به شما عودت داده می شود.
 
در صورت اقدام به کنسلی در روز ورود مهمان، هیچ گونه هزینه ای به مسافر عودت داده نمی شود.
 
جمع بندی
اگر قصد دارید شهر یزد را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید، هتل پارسیان یزد می تواند جای بسیار مناسبی برای محل اقامت شما باشد. دسترسی مناسب به اماکن گردشگری و عمومی در کنار داشتن ساختمانی زیبا در دل باغی وسیع و بزرگ، از مهم ترین مزیت های این مجموعه به حساب می آید.
https://jahannews.com/vdccosq4s2bq118.ala2.html
jahannews.com/vdccosq4s2bq118.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *