جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مایک پنس: از ترامپ در انتخابات حمایت نمی‌کنم

جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب: 830846
معاون رئیس‌جمهور پیشین آمریکا اعلام کرد که او را گزینه خوبی برای انتخابات بعدی این کشور ارزیابی نمی‌کند.
مایک پنس: از ترامپ در انتخابات حمایت نمی‌کنم
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، «مایک پنس» معاون «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، اعلام کرد که در انتخابات ۲۰۲۴ از ترامپ حمایت نخواهد کرد و به نظر او گزینه‌های بهتری برای این انتخابات وجود دارد.

مایک پنس در مصاحبه با شبکه خبری سی‌بی‌اس در دو جای مختلف که از او درباره حمایت از ترامپ پرسیده شد، آن را رد کرد و گفت: «مطمئنم انتخاب‌های بهتری برای ۲۰۲۴ خواهیم داشت. زمان‌های مختلف رهبری‌های مختلف می‌خواهد.

ترامپ، «نیکی هیلی» فرماندار سابق کارولینای جنوبی و «ویوک راماسوامی» کارآفرین و نویسنده زیست فناوری، تنها نامزد‌های اعلام شده برای نامزدی جمهوریخواهان هستند. انتظار می‌رود «ران دیسانتیس» فرماندار فلوریدا هم نامزد شود.

نیکی هیلی به شکل مستقیم نامزدی ترامپ را کنار نگذاشته، اما بار‌ها گفته که سیاستمداران بالای ۷۰ سال باید از نظر عقلی سنجش شوند.

کارزار انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری در میان جمهوریخواهان آغاز شده است. از آنجا که جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا دموکرات است، به طور مستقیم نامزد اصلی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود. با این حال، جمهوریخواهان برای تعیین نامزد اصلی باید در انتخابات درون حزبی شرکت کنند.
نظرسنجی موسسه رویترز-ایپسوز نشان می‌دهد ترامپ با ۴۳ درصد، در راس لیست نامزد‌های حزب جمهوریخواه قرار دارد.

هفته جاری «جیل بایدن» در سخنانی اعلام کرد که همسرش، جو بایدن قصد دارد برای دوره چهار ساله دوم در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شرکت کند و او از این تصمیم حمایت می‌کند.
https://jahannews.com/vdcgtz973ak9w74.rpra.html
jahannews.com/vdcgtz973ak9w74.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *