کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کاهش ۳۶ درصدی سفر‌های نوروزی

9 اسفند 1401 ساعت 13:43

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه در جاده‌های کشور ۵ هزار ۲۰۰ نقطه حادثه خیز داریم گفت: با منابع موجود فعلی در وزارت راه نمی‌توانیم نقاط حادثه خیز را در سال آینده ایمن کنیم.


به گزارش جهان نیوز به نقل از میزان، سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه هفدهمین همایش سراسری مدیران و روسای پلیس راهور فراجا در جمع خبرنگاران گفت: همایش امروز با حضور ۸ دستگاه اصلی دخیل در سوانح رانندگی جاده‌ها در راستای هماهنگی بین دستگاه‌ها، برگزار شد.

رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: براساس پیش بینی مرکز تحقیق ۳۶ درصد سفر کاهش پیدا خواهد کرد، اما با این حال روند انجام ماموریت‌های ما پا برجا خواهد بود.

وی افزود: از مردم درخواست داریم تا در زمان انجام سفر ایمنی کامل را رعایت کنند، تمام سرنشینان کمربند ایمنی خود را ببندند و همواره در طول مسیر موضوع کاهش سرعت را مدنظر خود قرار دهند.

سرداد هادیانفر اظهار کرد: در ۵ هزار ۲۰۰ نقطه حادثه خیز داریم که از این تعداد ۸۸۰ نقطه حائز اهمیت بوده که جزو محور‌های پرتصادف است.

وی افزود: با منابع موجود فعلی در وزارت راه نمی‌توانیم نقاط حادثه خیز را در سال آینده ایمن کنیم لذا از دولت تقاضا داریم در این رابطه بودجه و اعتبارات لازم‌را تامین و به آن اختصاص دهد.


کد مطلب: 830535

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/830535/کاهش-۳۶-درصدی-سفر-های-نوروزی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com